Anna:
Přišli jsme k Billovi do garáže. Kanalizační systém Derry. Ta mapa vypadá zajímavě, ale nevíc mě zajímá jak odehnat toho klauna, kterej se zanedlouho objeví. ,, Hele tady Goergie zmizel, tady jsou ty železárny a černá skvrna. Místa kde se to stalo jsou blízko kanálů a všechny se spojují..." ,, U studny" Přerušil Billyho Ben. Stanly se na nás podíval vyděšeným pohledem. ,, Není to ten dům na Neibolt Street?" Jo to je on. Divný co? Taky si myslím. Wtf? Nad čím zase přemýšlím? ,, Ten strašidelnej co v něm přespávají feťáci a bezdomovci?" Zeptal se Richie. A Bev se hned přidala. ,, To místo nesnáším mám pocit jako by mě sledovalo" No jo strašidelnej klaun se jen tak nikde nevidí že? ,, T- tam jsem ho viděl t- t- toho klauna." Řekl vyděšeným hlasem Eddie. ,, Protože tam žije" Co já tady vlastně dělám? Jenom stojím, nic neříkám a koukám do blba. ,, Neumím si představit co by tam chtělo žít" Podívala jsem se na Stana. ,, To ani já ne Stanly, ale mám takový divný pocit" Řekla jsem. ,, Z čeho?" Zeptala se Bevrly. ,, Nevím mám pocit že se něco stane" A najednou se Eddie postavil a začal vyvádět. ,, Já nemůžu popadnout dech. Je léto, jsme děti a- a já nemůžu dýchat, protože mám astma! Kašlu na to!" A strhnul tu mapu. Ale ne teď se tam začínají objevovat obrázky Billovi rodiny. ,, Co se děje?" Zeptala jsem se i když jsem věděla co se stane a není to nic dobrého. Mike přišel k projektoru a zkoušel to spravit. ,, Georgie" Řekl Billy což mě trochu vyděsilo. Georgie se začal ,, přibližovat" a potom se to zaměřilo na jeho matku. A sakra. Ne, ne a ne tohle se nesmí stát. ,, Co to sakra je!?" Křičel Richie a já se mu ani nedivím. Vyplo se to. ,, Ha ha ha" Klaunský smích no super. ,, Uteč Stanly!" Křikl myslím Richie. Pennywise se začal přibližovat k Bev. Ale pak se otočil na mě a... Ne sem nechoď. ,, Pozor!" Slyšela jsem jakýsi hlas. ,, Kluci otevřte ty dveře hned!" To už byl Pennywise u mě a začal ke mě natahovat ruku. Musela jsem zakřičet. A najednou... Světlo a klaun byl pryč. Ach můj bože. Proč!. Uviděla jsem jak ke mně přišel Billy a chtěl mě obejmout. To jsem taky udělala.Lidi další část je tu. Chci vám něco říct. Asi končím. Mě psaní příběhů moc baví, ale neuvědomovala jsem si jestly vás baví číst můj příběh. Tak nevím. Mám pokračovat nebo mám skončit?
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením