28 část

150 5 0
                                    

Bevrly:
Když ostatní odjeli tak jsem tam zůstala jen já, Bill a Anička. Po chvíli jsem viděla jak Andy utíká s pláčem pryč. Billy už chtěl za ní běžet,ale já ho zastavila. ,, Dej jí čas. Je toho na ní nějak moc." Podíval se na mě pohledem že mě nechce poslechnout a jít za ní. ,, Ale Bev.. Já... nemůžu ji takhle vidět. Natož jí nechat samotnou." Věděla jsem že Anička je schopná čehokoli. Bylo mi jí líto,rozhodla jsem se že za ní půjdu já. ,, Bille já s ní promluvím ty jdi domů přivedu ji tam." Přikývl a odešel a já jsem zatím šla ji hledat i když jsem tušila kam mohla jít. Jediné místo kde ji často vidím že tam je, je vždycky u vody. Takže jdu nejdřív k Lomu a jaké bylo mé překvapení, když jsem ji tam viděla. Sedla jsem si k ní. ,, Je mi moc líto že to takhle dopadlo Ani." ,, Ty za nic nemůžeš Bev. To já měla jsem na Eddiho dávat pozor." Chytla jsem ji kolem ramen a objala ji. Usmála se a pevně mě stiskla. ,, Půjdu už domů ať se můj táta nebojí." Bála jsem se svého táty. ,, Jo jasně já už taky radši půjdu." Zvedla se pomohla mi vstát a šli jsme kousek spolu. Pak jsme se rozloučili a já šla svou vlastní cestou. Táta tu nemá auto? Super aspoň se nebudu tolik bát. Hned jsem šla do pokoje a tam jsem se zavřela. Pořád jsem myslela na to co se dnes stalo a přála bych si aby to byl jen pouhý sen. Ze kterého se my všichni probudíme.

TO(IT) Je tohle možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat