31 část

139 6 0
                                    

Bill:
Byla am už nějak dlouho rozhodl jsem se se na ní jít podívat. ,, Ani?" Nikde nebyla,to je divné. Na stole jsem viděl nějaký vzkaz. Vzal jsem ho do ruky a začal číst


Milý Billy
Je mi líto,ale teď ruším můj slib. Hrozně mě dostalo že jsme se rozdělili.
Ty,Stan,Eddie,Richie,Mike a Bev. Byli a jste mými přáteli,i když ty jsi něco víc než můj kamarád. Miluju tě celou dobu a nechci tě opustit. Bohužel teď tě opouštím. Ty asi tušíš kam jdu a poprosím tě o jedno. Nehledej mě sám.
S láskou Anna.

Až teď jsem si to přiznal. Miloval a miluju jí. Šel jsem dolů,táta se mě ještě zeptal co se stalo. Ale já mu neodpověděl. Vzal jsem si kolo a jel nejdřív za Beverly,když jsem byl u jejího domu viděl jsem že dveře byly otevřené. Vešel jsem dovnitř. ,, Beverly?" Nic žádná odpověď. Šel jsem se podívat do koupelny a to co jsem tam zahlédl mě šokoval. Na zemi ležel mrtvý otec Beverly a na stěně bylo napsané krví: Zkus to a umřeš! ,, Beverly!" Běžel jsem pryč. Fajn teď musím zajít pro ostatní a jako prvního vyzkouším Riche. Vím přesně kde by mohl být. ,, Richie?" Podíval se na mě arogantním pohledem. ,, Co chceš? Vidíš jak mu dávám,představuju že jsi to ty" To je sice hezké...ne počkat není. ,, Dostalo to Beverly a Aničku" No i když Anička tam bohužel šla sama. ,,O čem to mluvíš?" Panebože o čem asi. ,, O tom Richie, má to Annie a Bev" Přestal hrát a otočil se na mně. Přikývl a šel si pro kolo. Super teď ještě ostatní.

TO(IT) Je tohle možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat