23 část

171 6 0
                                    

Bill:
Obejmul jsem ji zas a opět. ,, Vidělo nás to. Vidělo nás to ví to kde jsme." Začal šílet Eddie. ,, Vždycky to vědělo, tak jdeme." Řekl jsem a byl jsem si tím na sto procent jistý že to udělám. ,, Jdeme? A kam?" Zeptal se Ben. ,, Neibolt, tam kde je Georgie." Všicni se na mě podívali jako na ducha a tak jsem to už nevydržel, vzal si kolo a odjel. ,, Bille! Počkej"  Slyšel jsem ještě Bevrly. Ale já nezastavil, chci zjistit co je TO zač. ,, Bille prosím stůj!" Anička. Zastavil jsem a podíval se na ni. ,, Nemusíš tam chodit se mnou" Nechci aby se jí něco stalo. ,, Ale já chci Bille. Ty jsi to viděl, viděl jsi toho klauna a chceš tam jít sám? Ne půjdu s tebou." Zavrtěl jsem hlavou. ,, Ano viděl jsem ho a proto nechci aby jsi tam šla. Vždyť natahoval k tobě ruku Ani! Co si myslíš co udělá až tam příjdeš?" Proč sakra na ni křičím? ,, Bille já ti chci pomoct, ale tak dobře je to tvoje rozhodnutí." Pustila mojí ruku a byla na odchodu. Já jsem ji ale chytil za ruku. Otočila se na mě. ,, Pojď se mnou, ale nebudeme se rozdělovat jo?" Usmála se a přikývla. Pobídl jsem ji ať si sedne za mně. Na ostatní jsme nečekali a jeli jsme rovnou k tomu domu.

Dobře další část je tady. Chtěla bych vám moc poděkovat za vaší podporu. Bez vás bych asi skončila.

TO(IT) Je tohle možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat