Anna:
,, Vy! Je to vaše vina! Víte jak he choulostivý." Eddiho jsme odvezli dál od toho domu a zavolali jeho matce. No a ta teď tady šílí. Zajímalo by mě jestly by takhle reagovali i moji rodiče. ,, Napadli nás paní K." ,, Nech toho! Nesnaž se to na někoho hodit. Ať je aspoň ráda že jsme jí zavolali. ,, Paní K přís.." ,, Ne! Všichni jste zrůdy! Eddie s vámi skončil!" Pak nasedla do auta a odjela pryč. Billy se pak na nás otočil. ,, Viděl jsem tu studnu. Víme kde je a příště budeme líp připraveni." No já rozhodně. Až se rozdělíme tak půjdu zabít sama toho klauna. ,, Ne! Žádné příště Bille. Jsi blázen!" Já myslela že blázni jsme všichni. ,, Proč? Všichni víme že nikdo jiný nic neudělá." No to je pravda. ,, Eddie málem umřel a koukni na tohohle vždyť z něj teče jako z hamburgu!" Nemyslím si. ,, Samo to ale nezmizí. Bene říkal jsi že se to každých 27 let vrací. Mám zas nepříjemný pocit. Hm z čeho to asi bude. ,, Fajn to mi bude 40 a budu pryč. Říkala jsi že chceš z Derry taky vypadnout." No já sice nejsem odsud, ale i tak vím že je to tu příšerný. ,, Jenže já se chci někam posunout ne utéct." Utíkání je zbabělost. To znám z vlastní zkušenosti. ,, Já jen říkám smiřte se s fakty s realitou. Georgie je mrtvej, nesnaž se zabít i nás." Chtěl odejít, ale Billy ho zastavil. ,, Georgie není mrtvej!" Snad máš pravdu Bille. ,, Nemohl jsi ho zachránit, tak zachraň aspoň sebe" ,, Vrať to zpátky! Máš strach to my taky, ale vrať to zpátky! Strčil do Richio a tím ho asi pěkně naštval. ,, Bille!" Bev to asi nemá smysl. ,, Jste banda ubožáků! Umřete jen proto že chcete zabít blbýho klauna!" Zak to ne nesmíme se rozdělit. ,, Tak dost! Tohle přesně TO chce! Chce nás to rozdělit! Byly jme všichni spolu když jme ho zranili,proto jsme ještě naživu!" A hned jsem věděla že něco musím říct. ,, Přesně tohohle jsem se bála." Všichni se na mě podívali. ,, Já nechápu proč se hádáme. Pamatujete jak jste se mě ptali z čeho mám největší strach? A co jsem vám odpověděla? Tohle přátelství mezi námi je pro mě hodně důležité,ale otázkou je jestly i pro vás. Bev má pravdu, on chce aby jsme se rozdělili a my mu to dovolujeme?" Všichni měli smutné pohledy. Richie se podíval na Billa pak na mně a Bev. Zavrtěl hlavou na náznak ne a šel ke kolům. To samé udělal i Stanly, Ben a Mike. Mike se ještě zastavil a otočil se směrem k nám. ,, Možná máš pravdu, ale já na to nemám. Děda měl pravdu nepatřím sem a tak to i zůstane.Cítila jsem jak mi tečou slzy. Bill mě chtěl chytit za ruku, ale já jsem utekla s pláčem pryč. Pennywise tohle pouto přátelství zničil. Mám v plánu ho zabít.
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením