Anna:
Hned jak se ten klaun ozval jsem se od Billa odtáhla. Všichni byli vyděšeni tak jako na začátku. Zaútočil na nás. No spíš na mě,ale uhla jsem. TO se začalo přeměňovat na náš strach. Všichni sebrali odvahu a postavili se mu. Pak se ale Pennywise zaměřil na mě a já tam jen stála se zavřenýma očima. Pak jsem cítila dopad na tvrdou a hnusnou zem. Nic jsem nechápala až do chvíle kdy Bev zakřičela Billovo jméno. V ten moment jsem si začala uvědomovat že mě musel odstrčit na stranu. ,,Tak teď si vezmu jen jeho a vy můžete v klidu odejít." Řekl ten klaun. ,,Ne! Nech ho napokoji a vem si mě!"
Přísahám že jestly se Billovi něco stane tak toho klauna rozpitvám! Ale to si myslím že nebude potřeba,protože Richie to zřejmě převezme za mě. ,,Já ti to říkal Bille,já ti to říkal nechci umřít. Je to tvoje vina. Dal jsi mi pěstí,chodil jsem kvůli tobě ve sračkách a vzal jsi mě do feťáckého domu kde žijou feťáci. A teď musím zabít toho blbýho klauna" Pennywise okamžitě pustil Billa na zem a vstal. ,, VÍTEJ V KLUBU SMOLAŘŮ KRETÉNE!!!" Všichni na něj začali útočit. Ale pak mě vzal pod krkem. ,,Ne! Nech ji!" Křičel Bill. Nemohla jsem se bránit. Viděla jsem jak Stanly vzal pálku a vší silou ho bouchnul do zad. TO mě pustilo a já jsem spadla na zem. Ostatní ho začali udeřovat. Až TO spadlo do studny. A poslední co řekl bylo: ,,Strach". Já se zvedla a Bill se na mě otočil,pustil řetěz a objal mě. Pak se přidali i ostatní smolaři. Nastalo Loser objetí. Tohle jsem si přála už když jsem se na IT koukala a teď se mi to splnilo. Doufám že tu zůstanu,protože tu chci zůstat. Pak jsne všichni odešli.
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením