Me nje peshqir te bardhe mbuloi trupin e saj te holle e floket i la leshuar e i pikonin pike-pike ne cdo ecje qe bente.
Shkoi per tek rrobat e reja qe ishin hedhur bukur mbi shtrat por dy duar e kapin ne bel.
Kthehet e trembur e floket e saj lagin gjithe fytyren e Kleint.I magjepsur iu afrua dhe me shume.
- Ndalooo! - bertiti ajo dhe e largoi nga vetja
U largua menjehere nga krahet e tij dhe u drejtua nga dera.Kete here duket se do ja dilte te ikte prej aty.Kapi fort peshqirin ndersa ai vraponte pas saj i terbuar.Iu afrua shkalleve e kur Klein e terhoqi nga floket afer vetes.
Nje klithme dhimbjeje goditi muret e asaj ndertese te vetmuar.Sara nuk mund te duronte me .Me gjith forcen qe pati e shtyu e si nje thes me patate burri shtatlart u rrokullis neper shkalle.
-O zot cfare bera?! - bertiti serish ajo kur pa Kleinin te gjakosur ne shkallen e fundit.Nuk mendoi me gjate e nxitimthi zbriti shkallet e iu afrya fytyres se tij nqs po ai po arrinte te merte frym.
Mundej dhe te kishte vdekur.
Nga fundi koridorit gruaja memece vjen e inatosur dhe perpiqet te sjelli Kleinin ne vete e ndersa Sara vrapon si e cmendur drejt daljes.Pasi hapi njeren dere iu drejtua portes gjigande ne fund te kopshtit nga e cila doli per ne boten e madhe.Ishte pothuajse nate.E zeza e nates po fillonte te gllaberonte driten e diellit.
Nuk dinte asgje rreth asaj shtepie,rreth asaj lagjeje.Donte vetem te ikte prej aty e te shkonte ne shtepine e saj .
Rruga ishte bosh ,e qet.Asfalti i ngrohte gervishtte kembet .Rruga dukej e pafund,nga te dyja anet me peme te larta.
Mund te kete ecur per rreth dy ore e pashprese ,dridhej nga i ftohti.
Filloi te qaj e dukej sikur vetem lotet e ngroht arrinin te mbizoteronin lehtas ne lekuren e saj te akullt tashme.
YOU ARE READING
Hakmarrje
Romance~E Perfunduar~ Nje histori dashurie! ♡Urrejtie ♡Tradheti Ajo u be pjese e nje loje te panjohur. Lodra e dy meshkujve qe kishin nje urrejtje te hershme.Hakmarrja do te jet nje kurth ,e cila njerin do ta coj drejt nje dashurie te madhe ,ndersa per tj...