Kapitola dvanáctá

184 22 75
                                    

,,Proč jí to tak vadí?" Zeptal se Smaragd když dorazili do svého tábora.
Vlna si povzdechla. ,,Ona byla vždycky taková..."
Smaragd naklonil hlavu na stranu. ,,Takže zlá?"
Vlna pomalu přikývla. ,,Spřáhla se s Aronem-to je mimochodem ten černý pes. A všichni ho podezírají že je vrah... A popravdě já si to myslím taky"
,,Proč?" Chtěl vědět Smaragd.
Vlna se o tom očividně nechtěla bavit, tak to dál neprobýral.
Přesto si setkání s dlouho ztracenou sestrou představoval jinak.

Vouhska si protáhla tlapy. Před chvílí nahlásili Alfě co se stalo, a pak měli volno.
,,Proč tě nemá ráda?" Zeptala se Vouhska najednou Vločky. Ta překvapeně nastražila uši. ,, Zlatá" připomněla jí.
Vločka odvrátila pohled. Začalo se stmívat.
,,Necháme to na jindy" řekla a Vouhska si zklamaně povzdechla.
Když byli po jídle, lehla si vedle Vločky a čekala až promluví.
,,Jindy je teď, ne?" Usmála se Vouhska. Vločka se neusmála. Štěrbinami v doupěti pozorovali noční oblohu.
,,Víš" začala Vločka a Vouhska nastražila uši.
,,Moje matka a Zlatina matka se znaly. Ano, matka od Zlaté potom opustila smečku, ale ještě před tím než moje matka měla mě, a její matka Zlatou se hádali o mého otce. Moje matka ale, vyhrála. A matka od Zlaté se rozzuřila a opustila smečku. Našla si druha a, když čekala štěňata... Zabila ho. Štěňata vyhnala, nevím proč. Zlaté věří že kdyby se můj otec zamiloval do její matky, vše by se vyvýjelo jinak. A tak mě nenávidí, protože jsem ztělesěním jejího utrpení. A navíc sem pořád veselá" Vločka se slabě usmála. ,,Aha" řekla Vouhska a položila si hlavu na tlapy. ,,To je mi líto" zašeptala a usnula.

Terona se probudila a protáhla si tlapy.
Vyběhla z doupěte, a slyšela jak Alfa říká: ,,Na ranní lovy půjdou Vločka Vouhska. Vyberte si koho chcete"
Dvě feny na sebe kývli, a každá si vybrala dva lovce a průzkumníka. Pak se dvě lovecké skupiny vydali jiným směrem.
,,A vy ostatní, co máte lov až po obědě, a hlídkaři co zrovna nejsou na hlídce, mám nápad. Vrah se sice neozval, ale nesmíme otálet. Vždycky když budete mít volný čas, budete spolu bojovat. Například: Tara bude bojovat s Teronou. Ze začátku budou lovci bojovat s lovci a hlídkaři s hlídkaři. Pak se ale, různě promícháte. Jasný?"
Terona přikývla, a zbytek smečky také. Pak se rozhlédla. Všichni až na Arona byli na lovu.
On se ušklíbl, a Terona se naježila. Horšího protivníka jsem si vybrat nemohla, pomyslela si Terona.
Postavili se k sobě čelem, a nespouštěli ze sebe oči.
Začali kolem sebe kroužit, Terona si ho měřila pohledem.
První zaútočil Aron. Napjal se, vyskočil a napřáhl tlapy.
Terona mu tak tak uhnula, a otočila se právě v čas, aby spatřila Arona který, se hnal zpátky k ní.
Tentokrát uhnula moc pozdě, a Aronovi drápy se jí zaryly do zad. Nehlasně vyjekla, a snažila se Arona setřást.
Když se jí to povedlo, otočila se k němu předem a mávala ocasem.
Takhle bojovali nějakou dobu, ale nakonec vyhrál Aron-i když jen o vlásek.
Alfa jim řekla ať si mají jít odpočinout, a pozorovala ostatní kteří ještě bojovali.
Pozorovala Galaxy a Květinu, které spolu zápasili. Obě dvě feny byli rychlé a mrštné, jedna druhou nedokázalap porazit.
Terona je unaveně pozorovala. Souboj s Aronem jí zmohl víc než bylo normální. Věřila že před útokem vraha by Arona porazila. Ale, ta rána pořád bolela, když dělala prudké pohyby.
,,Květino, Galaxy" řekla Alfa a obě feny se zastavili. ,,Po dobu Rudolistí a Ledovéhovítru se stáváte lovkyněmi. Smečka potřebuje dobré lovce, a vy dvě máte úžasné schopnosti. A pokud se ukáže že si zasloužíte být lovkyně, můžete tak zůstat napořád"
Galaxy a Květina na sebe z vykulenýma očima pohlédli a pak nadšeně řekli: ,,Děkuji, Alfo!"
Když přišli ostatní lovci, Alfa jim tu novinu řekla.
Zlatá a Aron nevypadali zrovna nadšeně, ale ostatní je přijali v klidu.
,,Alfo..." Namítla Vichřice, která byla velitelkou hlídkařů. ,,Čtyři hlídkaři nestačí"
Alfa se zamyslela. ,,Asi máš pravdu" souhlasila pomalu. ,,Jedná z vás se musí stát hlídkařem"
Květina a Galaxy na sebe pohlédli. Terona věděla že ty dvě se za krátkou dobu hodně zkamarádily.
,,Vždycky ses chtěla stát lovcem, ne?" Zeptala se Květina. ,,Ano, ale ty také..." Poznamenala Galaxy.
Květina si povzdechla, pohlédla Alfě do očí a pak řekla: ,,Já se stanu zpátky hlídařem"
Alfa kývla, a Galaxy vytřeštila oči.
,,Když už jsme u postavení, kdo se chce stát Thétou?" Zeptala se Alfa.
,,Já" řekla Vichřice, a vystoupila z davu. ,,Už nechci přihlížet tomu jak někdo umírá. Navíc se vyznám v léčivých bylinách a jiných lécích"
Alfa kývla. ,, Vichřice, odteď jsi Théta, léčitelka naší smečky. Budeš jíst hned po Betovi"
Vichřice poslušně kývla, a se svými štěňaty došla do doupěte zraněných.
,,Když jsme tohle vyřešili... Lovci co jsou moc unavení, běžte si odpočinout. Ti co si myslí že zvládnou další lov, čekejte jestli si vás vybere Terona nebo Galaxy do své lovecké skupiny" rozkázala Alfa, a lehla si na rozlehlý, plochý kámen před jejím doupětem.
Beta si lehl vedle ní a něco jí říkal.

Galaxy si na lov vybrala Vouhsku a Vločku. Jako průzkumnici vybrala Květinu.
Když vyrazili na lov, tělem se jí rozlilo nadšení.
Její první lov se smečkou.

Ahoooooj^^
Jsem tu z další kapčou😍

Trvalo mi delší dobu tu kapitolu dopsat, páč jsem umírala z toho, že mám 300 sledujících. Moooooooooc děkuji😘😍😘💙💚💛💜💝💞💋💖❤

Podle barvy jakou máte rádi, jste ta určitá postava:

Alfa-červená
Beta-oranžová
Zlatá-světle oranžová
Snowhair-žlutá
Tara-žluto-zelená
Karmín-světle zelená
Terona-sytě zelená
Aron-tmavě zelená
Vločka-světle modrá
Květina-sytě modrá
Jade-tmavě modrá
Vichřice-světle růžová
Korála-sytě růžová
Pírko-fialová
Omega-tmavě fialová
Pomněnka-hnědá
Vánek-černá
Větřík-šedá
Vlna-bílá
Smaragd-průhledná

Brala jsem to podle barev duhy.
Kdo jste?
Já Alfa😘😂

Zatím čuuuuus😂

Zákon smečky:Anděl Smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat