Kapitola pátá

207 24 23
                                    

Zbytek dne se toho nic moc nedělo.
Vločka dnes byla na lovu, ale jinak se líně válela před doupětem.
Ještě před západem Slunečního psa, ucítila Vločka podivný pach.
Zamračila se a vydala se po něm.
Ten pach jí vedl na kraj jejich území.
Pach sílil a ona poznala že patří cizímu psovi. Naježila se.
Schovala se do keře, a zahlédla toho psa.
Byla to vysoká štíhlá fena s krásnou bílou srstí na které byli hnědé fleky.
Hleděla směrem k jejich táboru, a vypadala že je na vážkách.
,,Co tu děláš!" Vyštěkla Vločka a vyskočila ze svého úkrytu.
Fena překvapeně uskočila.
Vločka se naježila, mrskala ocasem a vrčela na neznámou fenu.
,,Klid" Řekla fena, a trochu se odtáhla.
Vločka si jí měřila pohledem. Odhadovala její slabiny, kdyby došlo k útoku.
Ale, co když je hodná? Zeptala se Vločka sama sebe.
,,Co tu děláš?" Zeptala se znovu, tentokrát klidněji, ale rázně.
,,Přemýšlím jestli se přidám k Lesní smečce" Odpověděla bez váhání.
Vločka si jí znovu změřila pohledem. Když jí přivedu do tábora, nic nezkazím. Stejně je nás víc, pomyslela si Vločka a odevzdaně si povzdychla.
,,Pojď za mnou" Řekla a rychlými kroky se vydala k táboru.
Přesto se ale, neustále otáčela aby věděla jestli se na ní cizí fena nechystá skočit.
,,Jak se jmenuješ?" Prolomila ticho Vločka.
,,Vouhska" Odpověděla fena, a otočila se k Vločce. ,,A ty?" Zeptala se.
,,Jsem Vločka" Odpověděla Vločka, a dál pokračovala v cestě.
,,A proč se k nám chceš přidat?" Chtěla vědět.
,,Nemám smečku, za chvíli bude Rudolistí, a pak Ledovítr a špatně se uživím. Navíc umím lovit, mohla bych být pro vás přísunem, a schází mi společnost" Odpověděla Vouhska, a Vločka usoudila že je to dost důvodů.
Tedy pokud nelže, upozornil jí hlas v její hlavě. Ona tu myšlenku zahnala a dál pokračovali do tábora. Když se tam objevili, Alfa vyštěkla: ,,Koho to vedeš, Vločko?" Zněla přísně, a tak se Vločka jen podívala na Vouhsku a tím jí vybízela aby se újmula slova. Fena pohlédla Alfě zpříma do očí a řekla: ,,Chci se přidat k vám do smečky" Alfa si jí změřila pohledem stejně jako předtím Vločka. ,,Proč myslíš že bys byla pro Lesní smečku dobrá, zlodějko jídla?" Vločka na ní tázavě pohlédla. ,,Tahle fena nám před nějakou dobou kradla jídlo. Slyšela jsem že krade jídlo i ostatním smečkám, takže jsem byla méně rozzuřená než bych obvykle bývala. Ale i tak, opomineme-ly ty krádeže, tak proč bych tě měla příjmout do smečky?" chtěla vědět Alfa. Vločku překvapovalo s jakým klidem Vouhska s Alfou mluví. ,,Jsem dobrá lovkyně, a schází mi společnost" odpověděla fena odhodlaně. Na Vločku to udělalo dojem a na Alfu očividně taky.
,,Dobrá" zavrčla Alfa a kývla na Vouhsku. ,,Jak se jmenuješ?" ,,Vouhska" odpověděla. Alfa přikývla. ,,Smečko, ke mně!" zvolala Alfa. Když se všichni postavili k Alfě, nedůvěřivě pozorovali Vouhku a ta si z jejich pohledů nic nedělala.
,,Dovolte abych vám představila Vouhsku, novou lovkyni naší smečky" Pronesla Alfa slavnostně. Vouhska kývla a osobně se seznámila s každým ze smečky.
Když se Zlatá ujistila že nemá v sobě krev vodítkových psů, normálně se s ní přivítala.
Někteří si přesto novou fenu měřili nedůvěřivým pohledem.
Hlavně Aron vypadal obzvlášť nedůvěřivě.
,,Nic si z něho nedělej" Poznamenala Vločka, když se posadili do kruhu okolo jídla. ,,On nemá rád nikoho. Ani bych se nedivila kdyby to byl ten vrah" Vločka se zasmála vlastnímu vtipu.
,,Jaký vrah?" Chtěla vědět Vouhska.
,,Nedávno někdo napadl Teronu- to je ta velká černá lovkyně s ránou na boku. A včera zabil jednoho našeho hlídkaře- Duháka" Vysvětlila Vločka, a zvážněla.
,,A neodhalili jste ho podle pachu?" Zeptala se Vouhska.
Vločka zavrtěla hlavou.
,,Při útoku na Teronu tam byla spousta levandule, a na místě Duhákova úmrtí jsme žádný pach nezachytili. Je to divné" Odpověděla a pak se zaměřila na Alfu.
,,Předpokládám že víš jak teď budeme jíst" Otočila se Vločka zpátky na Vhousku.
Ta bez váhání řekla: ,,První jí Alfa, pak Beta, po něm lovci, po nich hlídkaři a poslední Omega"
Vločka se usmála a zavrtěla ocasem.
Když přišli na řadu oni, vzala si menšího ale vypaseného králíka a hladově se do něj zakousla.
Vzápětí jí na čumák dopadl rudě zbarvený list.
Zvedla hlavu, a všimla si že mnoho stromů už začíná měnit barvu listí ze zelené na červenou nebo oranžovou.
Rudolistí je tady, pomyslela si Vločka a zamračila se. Takže za chvíli tu bude Ledovítr.

Takže čau!
Dneska opravdu krátká kapitola, byla spíš hlavně o tom jak k nám přišla nová členka:D
A jinak co na to říkáte?
A vážně, pokud chcete aby se vaše postava oběvovala víckrát tak napište: #MojePostava
Do kom XD

Zatím ahuj! ^^

Zákon smečky:Anděl Smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat