Kapitola dvacátá

132 21 21
                                    

Den kdy byli Snowhair a Alfa na Schromáždění

,,Andělé Smrti se vrátili?" Nevěřila Firefly.
,,Vše tomu nasvědčuje" řekla Vrba. ,,Kořist je pryč, v naší smečce řádí vrah..."
,,Ve vaší smečce řádí vrah?" Zeptal se Dolphin.
Vrba si vzpomněla, že to jim zapomněla říct. Vypověděla jim tedy vše o útocích, a smrti jejich hlídkaře.
,,Myslíte si že to je jeden z nich?" Zeptala se Hurikána.
Vrba zavrtěla hlavou. ,,Andělé Smrti jsou vlci. A my ve smečce žádného vlka nemáme"
Firefly a Hurikána si vyměnili pohledy. Tyto dvě Alfy byli nejpodezíravější ze všech.
,,A co ta půlvčice? Jak že se jmenovala. Námraza?" Chtěla vědět Hurikána.
Vrba se naježila. ,,Ta už je několik let mrtvá. A navíc-patřila k Andělům Života"
,,A měla druha? A dítě?" Vyptávala se Firefly. Vrbu ty dotazy začínali štvát.
,,Ano, měla druha. Ale, byl to pes. A štěně má a je to jedna z nejhodnějších fen v naší smečce" zavrčela.
,,A co když ty vraždy nemají nic společného s Anděli Smrti?" Zajímal se Dolphin.
Vrba lehce, aby si toho nikdo nevšiml, zavrtěla ocasem.
,,To je pravda" souhlasila.
Firefly a Hurikána nevypadali moc přesvědčeně.
Nikdo nepromluvil. ,,Pokud jsou to Andělé Smrti, setkáme se znova tady, v den nejtužšího Ledovítru a seženeme Anděli Života" prolomil ticho Dolphin.
Natáhl tlapu před sebe, že se svým rozhodnutím souhlasí.
Vrba se podívala po ostatních Alfách, a pak také natáhla tlapu před sebe.
Když souhlasili všichni, Hurikána řekla: ,,Konec Schromáždění"
,,Ať vás Lesopes ochraňuje" říkali Vrbě.
,,Nechť vás Říční pes chrání" říkali Dolphinovi.
,,Větrní psi vás ochrání" řekli Hurikáně.
,,A ať vás Sluneční pes nezradí" říkali Firefly.
Když se rozloučili, zvedli se, a každý běžel jinam.
Vrba se Snowhairem se otočili a zamířili směrem k Lesní smečce.
Šli nějakou dobu, když oba něco ucítili. Podívali se na sebe, a naježili. ,,Cítíš to, Alfo?" Zeptal se Snowhair.
,,Ne to. Ho" opravila ho Alfa, ale to už na ně z vrčením zaútočili nějaké drápy.
Vrba se Snowhairem se po nich oháněli, ale přesto že byl útočník rychlý, byli si jistí že je jenom jeden.
,,To je vlk!" Křikl Snowhair.
,,Překvápko" ozval se škodolibý hlas. ,,Měli bychom si promluvit jako civilizovaní psi, a ne jako psiska s ulice"
Vrba ani Snowhair neodpověděli. Dál útočila na vlka.
Sluneční pes už pomalu, ale jistě vycházel a Vrba v šeru spatřila zlaté oči, které se na ní zlověstně dívali. Anděl Smrti.
,,Přestaňte se bránit!" Zaštěkal vlk. ,,Jen přes mou mrtvolu!" Procedila Vrba skrz zaťaté zuby. Snowhair vedle ní, souhlasně zamručel.
,,Jak myslíte" řekl vlk, a uhodil Vrbu něčím tvrdým do hlavy.
Zhroutila se na zem a viděla jak do mrakot padá i Snowhair. Zklamali.

Lovci vyhladověle polehávali před doupaty. Nikdo se zbytečně nenamáhal.
Jediný důvod, proč byli ještě naživu, byl že jsou divocí psi. Mají v kostech železo. A navíc-kdykoliv našli nějaké zvíře(většinou mrtvé) dali ho těm, co potřebovali více jídla.
Ve smečce panoval smutek a zlost. Měli strach o své zdraví, a když jsou takhle vyčerpaní, jsou pro vraha snadnou obětí. Zase na druhou stranu-pokud je vrah z jejich smečky, musel být stejně unavený jako oni.
Psi, kteří nebyli zas až tak slabý, teď měli víc času na pátrání po vrahovi.
Galaxy a Květina věčně vysedávali na kraji tábora a o něčem si povídali. ,,Takže-Terona, Duhák, Karmín, Aron, já a Vločka-to byli všichni napadení ne?" Zeptala se Galaxy.
,,A co ty kameny, které někdo zhodil na Snowhaira?" Řekl Květina.
,,Jo ty taky"
,, Takže, z vyšetřování jsou oni pryč, a hlavní podezřelé máme-Zlatou a Korálu" přemýšlela Galaxy.
,,Byla jsem si jistá že to byl Aron" řekla Květina, a Galaxy přikývla. ,,Ale, vem to takhle-Zlatá se chová docela mile. A navíc-všichni to ví, že by Aronovi neublížila. A ani ostatním"
,,A co Vločka?"
,,Karmín říkal že ty dvě si vyřešili rodinné problémy"
Květina kývla. Chtěla něco říct, ale Beta volal psi, kteří jsou dost silní.
Ty dvě se hned zvedli a zamířili k němu.
U Bety se schromáždili ony dvě, Zlatá, Kometa, Aron, Pírko, Vouhska a Tara. Ostatní byli opravdu hodně unavení.
,,Potřebujeme vyslat pátrací skupinu, která se pokusí najít Alfu" vysvětlil Beta. ,,Zlatá a Arone. Vy máte pořád trest. Běžte zpátky"
Zlatá s Aronem se odloudali pryč, a cestou si něco šeptali.
,,Pírko, Vouhsko, Taro, Galaxy a Květino, budete naše pátrací skupina"
Pět psů kývlo.
,,Proč nemůžu jít taky?" Zeptala se Kometa.
Beta se slabě usmál, a seskočil s kamene na kterém stál. ,,Protože tě potřebujeme tady"
Kometa svědčila hlavu, a když odcházela něco si mumlala.
Skupina vyrazila.

Den kdy byli Alfa a Snowhair napadeni vlkem

Vrba zamžourala.
Otevřela oči, a namáhavě se posadila. Snowhair vedle ní nehybně ležel, a ona do něj jemně šťouchla, aby se probudil.
Černobílý pes s trhnutím vstal, a rozhlédl se.
Seděli v nějaké jeskyni, z otvoru viděli jak vychází Sluneční pes. Na druhé straně jeskyně seděl nehybně, jako socha, černý vlk. Probodával je pohledem, a Vrba vyštěkla: ,,Hned nás pusť!"
Vlk se zasmál. ,,A proč bych to dělal?"
Vrba vycenila zuby.
,,Víte kdo já jsem?" Zeptal se vlk.
,,Anděl Smrti" řekl Snowhair, a měřil si vlka pohledem.
On se zlomyslně zasmál. ,,Aspoň někdo mě poznává" ušklíbl se. ,,To je pro vás překvapení, co? Mysleli jste, že všechny Anděli Smrti zničili Andělé Života. Ale, ne... Pár nás zůstalo. A chcete vědět jak se jmenuju?"
Snowhair ani Vrba neodpověděli.
,,Věrný"

Ahoooooj!
Jak se máte XD
Další kapča je tuuuuu! XD
A co říkáte na to, že Věrný je Anděl Smrti?
Luna6874 když se poprve oběvil v nějaké kapitole, napsala něco na způsob toho, že si myslí že má něco společného s vraždami atd.
Svým způsobem má pravdu😉
Ale, vrah není Anděl Smrti...
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Zatím ahuuuuuuuuuuuuuuuuj^^

Zákon smečky:Anděl Smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat