Kapitola čtrnáctá

143 20 60
                                    

Kometa se zastavila. Zvedla čenich k obloze, a zalapala po dechu. Cítila... Cítila nějaké psi! Tak dlouho bloudila krajinou, nežilo tam nic jiného než kořist. A teď... Po několika týdnech konečně cítila pach psů... Dokonce mnoha psů. Možná nebyla přátelský typ, ale společnost jí scházela. Pokud je to smečka... Možná by jí přijali. Přidala do kroku, a pachy sílili. Za chvíli skoro letěla vzduchem.
Větve jí křupali pod nohami, natahovala tlapy a její srst vlála ve větru.
Konečně někoho zahlédla.

Pírko a Květina se otočili. Zrovna byli na hlídce, a viděli jak se k nim žene velká béžová fena.
Dva hlídkaři se naježili, a vycenili na neznámou zuby. Ona se před nimi zastavila a řekla: ,,Klid. Chci se zeptat: patříte do smečky?"
Květina s Pírkem si vyměnili pohledy.
,,Ano" odpověděla Květina pomalu. Ani jeden z nich nechápal co se děje.
,,Skvěle. A mohla bych se přidat?" Zeptala se fena. Mluvila ledově klidně, až se s toho Květině ježila srst na zádech.
Pírko se zamyslel. ,,Pokud tě příjme Alfa..."
Fena přikývla. ,,Jsem Kometa"
,,Pírko"
,,Květina"
Kometa kývla, a dva hlídkaři se k ní postavili každý z jedné strany. Vedli jí do tábora, těmi nejdelšími oklikami aby zmátli případné pronásledovatele.
Když je Alfa uviděla, zamračila se. ,,Pírko? Květino?" Zeptala se. ,,Kdo to je?"
,,Kometa" představila jí Květina.
Fena hrdě vypjala hruď a pohlédla Alfě zpříma do očí.
,,Dobrá... Co chceš?" Zeptala se Alfa.
,,Přidat se do smečky"
,,Do smečky ve které, řádí vrah?"
Kometa se zarazila. ,,Vrah?"
Alfa kývla. ,,Někdo už nějakou dobu napadá členy naší smečky. Došlo zatím jenom k jednomu úmrtí, ale i tak. Většina útoků na ostatní nebyla smrtelná, až na Teronu která málem zemřela"
Kometa se zamyslela. ,,I tak, se chci přidat do smečky"
Alfa kývla. ,,Dobrá tedy... Odteď si hlídkařka Lesní smečky"
Béžová fena kývla, a Květina jí ukázala doupata hlídkařů.

O několik hodin později, kdy se Kometa vyhřívala v slabé záři Slunečního psa si šla lehnout do doupěte.
Když se stočila, rychle vyskočila na nohy. Kometa nebyla žádná fiflena-zažila i horší věci.
Ale, ta podestýlka byla tvrdší než zem. Oklepala se a vyšla z doupěte. Omega právě vyměňovala podestýlku u lovců, a Kometa na ní zavolala: ,,Promiň Omego-není to nic proti tobě-ale, ta podestýlka je tvrdší než zem. Tak se prosím snaž, až budeš sbírat podestýlku hlídkařů"
Malá Omega udělala kyselý obličej. Před ní se postavila fena připomínající vlka a probodla Kometu pohledem. ,,Ona nemusí dělat nic!"
Kometa si odfrkla. ,,Promiň, ale na tvrdé podestýlce spát nebudu!"
Fena se naježila. ,,Nevyskakuj si! Já jdem v téhle smečce celý život, a ty sotva pár hodin!"
Kolem procházela zlatá fena, a černý pes, kteří se zastavili aby hádku pozorovali.

Zlatá nově příchozí zaujatě pozorovala. ,,Nemůžu za to, že moje matka byla inteligentní a porodila mě jinde"
Zlatá vykulila oči. Takhle s Vločkou vytírala jen ona. Vločka se naježila, a vycenila zuby. ,,Ještě jedno slovo o mé matce!"
,,A co uděláš?" Zeptala se Kometa posměšně. ,,Kousneš mě?"
Zlaté se ta fena líbila čím dál víc.
Teď už opravdu hrozilo že Vločka vybuchne.
,,To je v pořádku. To místo jsem nevyměňovala kvůli tomu že Vlna odešla, a nikdo tam neležel" vložila se do toho Zlomená Bouře.
Vločka přestala cenit zuby, přesto byla stále naježená.
Kometa se ušklíbla, a lehla si před doupě.
Zlatá zašeptala Aronovi do ucha: ,,Je dobrá"

Po delší době, další kapitola, tentokrát o hodně kratší kapitola.

Co říkáte na Kometu? A na to jak se Vločka postavila za Omegu? XD

A otázka:
Kdo si myslíte že je vrah? I kdybyste to řekli správně, já vám neodpovím XDDDDD

Zatím čuuuuuuus! 😂😂😂😂💞💞💞💞

Zákon smečky:Anděl Smrti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat