(To si pusťte k Zlaté)
Smaragd se protáhl. Sluneční pes už
byl nějakou dobu na obloze, ale jelikož s Vlnou včera nalovili dost kořisti, mohli se v klidu vyspat. Jeho družka vyšla z doupěte, a zívla. Smaragd se na ní usmál. Vlna mu olízla tvář, a v očích jí tančily veselé ohníčky. Přesto se mu v hlavě neustále objevovala jeho sestra.
Cítil bolest... Bolest kterou cítil když zemřel jeho bratr. Bolest kterou cítil když se jeho druhý bratr přidal do jiné smečky. A bolest, kterou cítil když jeho a Diamantu rozdělila řeka. Bylo by to jinak, kdyby zůstali spolu? Byla by hodná?
Tyhle obavy ho užírali už nějakou dobu. Vlna si všimla jeho smutného pohledu, a svěsila uši. ,, Copak?" Zeptala se ho.
Smaragd se odvrátil. ,,Myslíš na Zlatou?" Zeptala se ho Vlna. Zlatý pes sebou trhl. ,,Ne. Na Zlatou ne... Na Diamantu"
Vlna se na něj soucitně podívala, a on se slabě pousmál.
,,Chtěl by si jí být blíž?" Zeptala se ho.
,,Myslíš... Myslíš že by jsem jí dokázal změnit?" Chtěl vědět Smaragd.
Vlna už už odpověděla: Zlatou? To sotva.
Pak se ale, zarazila. Zranila by jeho city.
,,Mohl by ses o to pokusit" připustila.
,,A chceš se vrátit do smečky? Když tam řádí vrah. Měl bych o tebe strach" řekl Smaragd. Vlna se na něj usmála. Její černobílou srst prořízl lehký vánek.
,,Když tam budeš ty, nic se mi nestane" řekla mu a Smaragd se zazubil. ,,Takže... Se vrátíme do smečky?"
Vlna přikývla.
Oba se tedy zvedli, snědli zbytek kořisti a vyrazili na území Lesní smečky.Vločka se protáhla. Vyběhla z doupěte, a zeptala se Alfy, jestli se může projít. Ta neochotně souhlasila, a Vločka vyrazila. Bylo krásné cítit svěží vzduch, prosycený vůní lesa. Kolem sebe cítila neskutečné množství kořisti, což bylo zvláštní vzhledem k ročnímu období. Vločku naplňovala radost. Konečně se mohla proběhnout, aniž by na někoho musela čekat.
Najednou se prudce zastavila. Stála u hranic s územím Nikoho. Uprostřed rozlehlé louky, poseté bílými a žlutými kvítky, které trčeli z trávy jako vlaječky, seděl nějaký pes. Aspoň si Vločka ze začátku myslela že je to pes. Ale, nebyl...
Vykulila oči.
Byl to černý vlk, který zvedl hlavu k obloze, a pronikavě, smutně zavyl.
Vločka ho hypnotizovaně pozorovala. Viděla v něm svoje vlastní rysy. A rysy svojí matky.
Vlk se najednou otočil k ní, a pohlédl na ní zlatýma, pronikavýma očima.
Jeho pohled, jakoby jí vybízel, aby šla blíž.
Vločka opatrně vykročila a nespouštěla z vlka oči.
,,Ahoj" pozdravil jí vlk. Vločka se zarazila. Byla cizí. Neměl by jí věřit.
,,Ahoj?" Řekla Vločka nejistě.
Vlk přimhouřil oči. ,,Co tu děláš, tak daleko od své smečky?"
,,Šla jsem se projít"
Vlk kývl. ,,Jak se jmenuješ?"
Vločka, sebou nepatrně trhla. ,,Vločka"
Vlk se usmál. ,, Hezké jméno" poznamenal, a Vločku to zahřálo u srdce, i když nevěděla proč. ,,Ale, divné" dodal.
Vločka naklonila hlavu na stranu.
,,No, vlci se jmenují podle své povahy. Já například jsem Věrný"
,,To je divné jméno" řekla Vločka. ,,Psi, kteří dospějí si vyberou své jméno sami"
,,Ale, ty nejsi tak úplně pes" poznamenal Věrný. Vločku jeho slova přiváděla do rozpaků.
,,Ne" souhlasila pomalu. ,,Moje matka byl půlvčice"
Věrný si jí změřil pohledem: ,,Jak se jmenovala?"
,,Námraza"
Věrný vykulil oči. ,,O-opravdu?"
Vločka naklonila hlavu na stranu. ,,Ano... Proč?"
Věrný vypadal ohromeně. Vločka to nechápala.
,,Námraza byla nejslavnější vlčí vůdkyně na světě" vysvětlil.
,,Ale... Vždyť byla půlvlčice" poznamenala Vločka.
Věrný se zasmál. ,,Ona a půlvčice? Ne. Byla to vlčice. Jenže pak odešla ze smečky, jelikož její druh umřel a ona se zamilovala do psa"
,,Ne... To musí být nějaký omyl" namítla Vločka. Věrný pokrčil rameny. ,,Jak myslíš"
Zvedl se, a zamířil pryč. Pak se ale zastavil a ohlédl se přes rameno. ,,Rád jsem tě poznal, Vločko"
A byl pryč.Zlatá běžela pryč. Pryč od Komety. Pryč od tábora. Pryč ode všech.
,,Počkej!" Zakřičel někdo za ní. Zlatá se ohlédla, a spatřila Arona, který uháněl za ní. Zlatá vyštěkla: ,,Nechoď za mnou!"
Aron si jí přeměřil očima.
,,Slyšíš? Nebo jsi hluchý?!" Zakřičela Zlatá. Nevěděla co jí je. Nikdy by se k němu takhle nechovala. Ale, jakoby neměla kontrolu nad svou myslí.
Černý pes sklopil uši.
,,Nech mě!" Zavyla Zlatá, a pokračovala ve svojí cestě.
Aron už za ní neběžel, jen na ní posmutněle hleděl. Zlatá se cítila jinak. Už se mohla ovládat. Opravdu nevěděla co se stalo. Chtěla se vrátit, aby se usmířila s Aronem, ale pak se zarazila. Cítila že teď na to není vhodná doba. Lehla si k velkému kameni, a položila hlavu na tlapy.
Proč? Proč musí být taková? Vyvýjelo by se všechno jinak, kdyby si Vloččin otec vybral její matku?
Vyvýjelo by se všechno jinak, kdyby Zlatá neztratila sourozence?
A vyvýjelo by se všechno jinak, kdyby zůstala Diamantou, a nestala se Zlatou?
Diamanta byla hodná, a obětavá. Odvážná, a věrná.
A kdo je Zlatá? Ta která se naštve kvůli jedné věci. Ta která, obviňuje Vločku za něco, za co nemůže.
Ta která je zlá na jediného přítele ve svém životě. Zvedla se, a šouravými kroky šla do tábora.
Už byla u něj, a spatřila Arona jak leží vedle Komety.
Zlatino srdce jakoby se rozlomilo napůl. Co to? Pomyslela si. Proč jí tolik vadil pohled na Kometu s Aronem?
Tenhle pocit byl proti ní nový.
,,Co tu děláš?" Zeptal se nějaký hlas. Zlatá sebou trhla, a naježila se když uviděla černého vlka. ,,Jsi na území Lesní smečky!" Zavrčela.
Vlk se pousmál. ,,Já vím"
Zlatou jeho slova překvapila. ,,Copak? Cítíš se zrazená? Cítíš se nejistá?"
Vlk se posadil vedle ní.
,,Jsem Věrný"
,,Zlatá"
Věrný kývl. ,,Vím jak je to bolestné vidět svou lásku, s někým jiným"
Zlatá překvapeně nastražila uši. ,,Láska? No-jako to teda, n-ne. Kámoši k-klidně ale..."
Zavřela tlamu, když uviděla Věrného pohled.
Sklonila hlavu. Možná měl pravdu. ,,Nezapomeň-pokud ho miluješ bojuj o něj. Ale, pokud prohraješ, přej mu to"
Zlatá zavřela oči, a když je otevřela, Věrný byl pryč.
Zamračila se.
Už není Zlatá.
Je Diamanta.
Zvedla se na nohy, její srst ozářilo zapadající světlo Slunečního psa.
Pohlédla k Lesní smečce.
Bude bojovat.Ahooooooooooooj!
Nebojte, dnes ode mě čekejte víc kapitol, protože mě Kristy768 zabombardovala nápady, takže bych se ani nedivila, kdybych jí ještě dneska dokončila XDJinak, co říkáte na dojemnou část o Zlaté?(Doporučovala jsem k tomu pustit tu písničku)
A co říkáte na Věrného?
A kdo tady má messenger? Že bychom si udělali skupinu, kde se můžeme bavit o zákonech smečky, téhle knihy, atd...
Zatím, čuuuuus! XD
ČTEŠ
Zákon smečky:Anděl Smrti ✔
Random[Patří ke starším knihám] DOKONČENO! Kdysi, existovala Živelná Smečka. Skladala se z mnoha psů, a dokonce i několika půlvků. Jenže do smečky se vkradl strach, a zlost. Členové začali toužit po moci, byli na sebe zlí a snažili se jeden druhému ublíži...