Bugün babamdan önce geldim, annem de yine yemekleri döktürmüş maşallah. Babam gelene kadar üzerimi değiştirip ellerimi yüzümü yıkadım. Sofraya geçip annemle sohbet ettik iki üç gündür doğru düzgün yüzlerini göremiyorum. Zil çaldı ''Ben açarım anne'' kapıya koşup açtım, babamı görünce boynuna atladım.
''Hoş geldin babacığım''
''Hoş buldum Sılam, nasılsın''
''İyiyim babacığım sen nasılsın''
''Bende iyiyim ama çok acıktım''
''Bende acıktım annem yine döktürmüş''
''Her zamanki hali'' deyip anneme sarıldı ve odasına çıktı. Babam masaya geldiğinde annem de yemekleri tabağa koymuştu. ''Babacığım bir şey sorabilir miyim?''
''Bende merak ediyordum acaba Sıla neden bu kadar sıkı sarıldı diye, seni dinliyorum kızım'' babamın söylediğine güldüm.
''Ben her zaman size sarılıyorum babacığım. Arkadaşlarla yarın sinemaya gideceğiz izin verirseniz''
''Gideceğiniz filme bağlı'' dedi, filmin adını ve konusunu biraz bahsedince izni kopardım. Yemekten sonra hep birlikte oturup televizyon izledik. Yatma saatim gelince iyi geceler deyip odama çıktım ama hiç uykum da yok. Bilgisayarın başına geçtim. Kamran'ın profiline girip bakmaya başladım. Rutin haline getirdim sanırım her gün bakmadan duramıyorum. Son paylaşımı 5 dakika önce yapmış ilginç: 'Ve sen sevgili; her sabah uyandığımda düşündüğüm ilk şey, her gece zihnimde canlanan son şeysin' yine döktürmüş, edebiyatı seviyor belli. Aklında hala Burcu var sanırım, umarım benim yüzümden ayrılmamışlardır. Göz kapaklarım kapanmaya başlayınca kalkıp yatağa geçmeyi düşündüm ama üzerimde nasıl bir ağırlık varsa orada uymuş kalmışım. Gözlerimi açtığımda bir yeni bildirim vardı baktım ve o an donup kaldım. 'Kamran Demir arkadaşlık isteğini kabul etti' ne? Nasıl yani ben ona arkadaşlık isteğimi gönderdim. Niye hatırlamıyorum bunu, olamaz ya, böyle bir şey yapmış olmamalıyım silsem daha farklı anlaşılır şimdi. Hay aksi bir bu eksikti ne yapacağım, uyuduğumda elim, kolum nerem bastıysa artık of... Bilgisayarı kapatıp yatağıma geçtim, bir sağa bir sola döndüm durdum ama uyuyamıyorum. Aklım hala Kamran'ı nasıl eklediğimde. Saate baktım 03.05 yuh ben bu kadar çok mu uyudum masada? Allah'tan arkadaşlık isteği ile kalmışım, bir de mesaj atsaydım bu saate kadar, kendi kendime gülmeye başladım. İyice kafayı yedim artık ne yaptıklarımı biliyorum ne de konuştuklarımı. Kaçta uyudum tam kestiremiyorum ama uyumuşum, annem seslendiğinde saat 10'a geliyordu. Kalkıp kahvaltımı yaptım sonra da duşa girdim. Güzelce hazırlanıp çıktığım da filme 1 saat vardı. Telefonumdan Berk Can'ı aradım çıktığımı söyledim o da diğerlerini aramış herkes çıkmış evden tam zamanında orada olacaktık. Yürüyerek gitmek zamanımı alacaktı olsun ben hiç şikâyetçi değilim. Sinemanın önüne geldiğim de yer bildirimi yaptım ve beklemeye başladım. 5-10 dakika geçti mi bilmiyorum bizimkiler göründü, kapıda karşılaşmışlar.
Musa ''Mısır alıp girelim hadi oyalanmayalım''
Merve ''Mısır paraları benden değil ona göre''
Musa ''Onları da sen öde ne olacak yani?''
Merve ''Param olsa hepsi feda olsun arkadaşım''
''Tamam, mısırlar da benden olsun'' diye çıkıştım.
Musa ''Yaşa be Sıla'' bu çocuk bir şeyleri bedavaya getirince niye mutlu oluyor beleşçi resmen.
Mısırları da aldıktan sonra salona girdik ve filmi beklemeye başladık. Telefonumun sessize almayı unutmuşum, mesaj sesi geldi. Çıkarıp baktığımda sosyal medyadan bildirim geldiğini anladım. 'Kamran Demir gönderini beğendi' ben bunu tamamen unuttum, dün gece uykumun ağırlığından arkadaşlık isteği göndermiştim. Gönderiye bizimkileri de etiketlemiştim hepsi görecek, şimdi yandık işte. 'Kamran Demir gönderine yorum yaptı' bir de yorum yaptı acaba ne yazmış? 'İyi seyirler güzel film seçmişsiniz' sana ne sanki fikrini soran oldu. Cevap yazsam olmaz yazmasam olmaz of yine daraldım. Berk Can telefonunu çıkardı görecek şimdi, bittiğimin kanıtıdır. Gözlerimi kapattım beklemeye başladım o sırada salonun ışıkları kapandı, başlıyor. Bizimki de telefonu elinden bıraktı oh be en azından filmi kafam rahat izleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Büyüsü
Teen FictionKüçüklüğünden beri hedefinde polislik olan genç kızın lise yıllarında hayatına birinin girmesiyle değişiyor bütün hayalleri. Aşık olmanın ne olduğunu o zaman anlıyor Sıla. yaptığı hataların bedelini ne kadar kötü de ödemiş olsa aşkı yaşamak başka...