Kafenin kapısından içeri girince gözüm dün Kamran'ın oturduğu yere takıldı ama yoktu, anlaşılan bugün gelmeyecek. Masanın birine oturup tavlayı açtık, Merve ile Musa oyuna başladılar. Bizde büyük bir heyecanla kimin yeneceğini bekliyoruz. Güle eğlene oyunu izlerken kapıdan kahkaha atarak dört beş kişi girdi. Onlara baktığımda aralarında Kamran'ı da gördüm, yanındaki kızın elini tutuyordu. Oturduklarında ise kız başını Kamran'ı omuzuna yasladı. Bizimkilere döndüm, bana ne onlardan önemli olan sinema biletlerini kimin alacağı! Merve yeniyordu iki mars bir düz 3-0 yaptı maçı. Berk Can ''Musa ne oldu? Dün benimle dalga geçtin o kadar, şimdi de sen yeniliyorsun.'' ''Ben bilerek yeniliyorum senin gibi bilmeden değil.'' Musa'nın söylediğine hepimiz güldük, Berk Can Musa'nın kafasına yavaşça vurdu. ''Yapma ya zaten bugün Sıla kafama top atınca kendimden geçtim.'' Bana laf dokunduruyor ''özür dilemiştim arkadaşım, ayrıca bilerek de yapmadım'' dedim. ''Tamam, şaka yapıyorum zaten'' Biz konuşurken Merve zarları tutarak mı atıyor ne yapıyorsa hep düşeş-dübeş getiriyordu.
Musa ''kızım zarları tutarak atmasana''
''Ne tutması ya görmüyor musun sallıyorum''
''Bende sallayarak atıyorum bana niye gelmiyor?''
''Ben nerden bileyim, zarlara sor!'' başladıbizimkiler tartışmaya, korkarım sinema biletleri Berk Can ile bana kalacak.Oyunu yine Buse kazandı. ''Son oyun'' ''Nerden biliyorsun hanım efendi belki4-0 dan 4-5 yapacağım maçı ve ben kazanacağım'' Merve kahkaha attı. Onlar oyunadevam ederken ''Ben bir elimi yüzümü yıkayacağım'' dedim ve kalktım. Kamran ileçetesinin oturduğu masanın yanından geçip lavaboya girdim. Yüzümü ıslattım,makyajımı düzelttim içeri biri girdi aynadan baktığımda Kamran'ın yanındaki kızyani sevgilisi olduğunu anladım. ''Merhaba'' bana mı dedi bu? Etrafıma bakındımama bizden başka kimse yok. ''Merhaba'' diye karşılık verdim. Gülümseyerek''Ben Burcu Kamran'ın kız arkadaşıyım, sen de Sıla olmalısın'' ben de Sılaolmalıyım? Ne diyor bu adımı nerden biliyor benim. Kamran efendinin işi gücüyok beni mi anlatmış sevgilisine? Saçmalık! Başka konuşacak konu mu bulamadılaracaba. ''Evet, ismim Sıla fakat beni nerden tanıyorsun onu anlamadım'' Yinegülümsedi, tatlı bir kız ne yalan söyleyeyim çok sıcak kişiliği var. ''Kamran söyledi,biraz şaşkın bir kız dedi. Burada takıldığınızı ve arkadaşlarının ondanhoşlanmadığını falan da anlattı ama en çok da senden konuştuk. Seninşaşkınlığın karşısında gülmemek için zor sabrediyormuş'' ne diyor bu kız? Kamrandenen serseri de ne kadar dedikoducuymuş... Ya hem ben şaşkın falan değilimgerçekten çok sinirlendim bunun hesabını soracağım ona. ''Konuşacak konubulamadınız galiba?'' ''Yok, sen beni yanlış anladın tamamen masumiyet içerenbir konuşmaydı. Alınacağını düşünemedim kusura bakma'' dedi ve kolumusıvazladı. ''Peki, ben arkadaşlarımın yanına gitmek zorundayım iyi günlersana'' deyip çıktım oradan. Olacak iş değil bu Kamran bana ne hakla şaşkın der,hem de konuşmuşluğumuz ve muhabbetimiz yokken! Oturdukları masanın yanındangeçerken Kamran'a baktım gülümsüyordu, bana değil arkadaşlarına... Bizimkilerinyanına gittiğimde Berk Can ''Nerde kaldın Sıla, Musa oyunu 4-4 yaptı çokçekişmeli kaçırma son oyunu.'' ''iyiyetiştim o zaman'' dedim. Son oyun da baya bir çekişmeli geçti ve kazanan Musaoldu. ''Merve sinemaya ne zaman gidiyoruz?'' ''İstediğiniz zaman gideriz''yenilmek Merve'nin çok zoruna gitmiş anlaşılan surat beş karış oturuyor. BerkCan ile bende biraz üstüne gidince iyice sinirlendi. Birer kahve söyleyipiçtikten sonra oradan ayrıldık. Telefonuma baktığım da arayanın olmadığınıgördüm mesaj da yoktu. İlginç, bizimkilerin şimdiye kadar kırk kere aramalarılazımdı. Babamın numarasını tuşlayıp telefonumu kulağıma götürdüm. ''EfendimSıla'' ''Babacığım nasılsın, mesajıma cevap vermemişsiniz o yüzden aramakistedim'' ''İyiyiz kızım, annen ile markette alışveriş yapıyoruz gelmeyidüşünürsen karşılayayım'' ''Yok babacığım ben eve geçiyorum geldiğinizdegörüşürüz'' deyip telefonu kapattım. Eve girip üzerimi değiştirdim, bizimkilergelene kadar televizyonun karşısında biraz keyif yaptım. Geldiklerinde onlarayardımcı oldum sonra akşam yemeğimi yiyip ödevlerimi yapmak için odama çıktım.Derse çalışmaya başlamıştım ki Burcu'nun söyledikleri geldi aklıma,sinirlendim. Ya bu Kamran gerçekten dengesiz, hangi bir erkek gidip sevgilisinebir kızdan bahseder? Yani Burcu'nun yerinde ben olsam ve sevgilim bana gelipbir kızdan bahsetse, bırakın o kızla sohbet edip gülümsemeyi; saçını başınıyolardım. Hiç sevgilim olmadı evet ama olsaydı dişi sinek bile yaklaştırmazdımyanına. Gerçek aşk da kıskançlık olmalı, sahiplenmektir sonuçta ve kendine aitolduğunu içinde yaşatmaktır. Ben bu konunun altında kalamam yarın ilk işim bunuKamran ile konuşmak olacak. Zorla ödevlerimi bitirip çantamı hazırladım, saatebaktığımda geç olduğunu fark ettim. Yatağıma yatıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Büyüsü
Novela JuvenilKüçüklüğünden beri hedefinde polislik olan genç kızın lise yıllarında hayatına birinin girmesiyle değişiyor bütün hayalleri. Aşık olmanın ne olduğunu o zaman anlıyor Sıla. yaptığı hataların bedelini ne kadar kötü de ödemiş olsa aşkı yaşamak başka...