15

23 5 0
                                    


Babam ''Sıla bahsetmişti bunu oğlum, ama şartım var derslerinizi ihmal etmeyeceksiniz''

''O konuda şüpheniz olmasın, dün davetinizi kabul etmeyip içeriye girmememin sebebi dediğim gibi ailem ile sorunlarım vardı. Sıla'yı tanımadan önce arkadaşlık ettiğim kişi ailem ile aramın açılmasına sebep oldu ve okul, ders, saygı, sevgi hiçbiri kalmamıştı bende. Devamlı tepkiliydim; çünkü beni okula gitmem için uyarıyorlardı, bende her defasında onlara ters konuşup kalplerini kırıyordum ama Sıla hayatıma girince anladım ki hataymış o kız bana yarardan çok zarar olmuş. Hiçbir konuda beni uyarmadı devamlı kavga ettim, sırf onun yüzünden ve en sonunda okuldan atıldım. Dün eve gidince büyükten küçüğe hepsinden özür diledim, uzun zamandır onlara bu şekilde yaklaşmadığımı fark ettim. Bendeki deyişimi merak ettiler Sıla'yı anlattım diğeri gibi olmasından korktular ama nasıl biri olduğunu anlatınca da mutlu oldular. Yanı kısacası sizin de izniniz olursa ailem sılayı çok merak ediyor ve hafta sonu tanıştırmaya götüreceğim.'' Kamran konuşmasını bitirdiğinde ortamda biraz sessizlik oldu, bizimkiler ne cevap vereceklerini bilemediler; çünkü ilk defa kızlarının erkek arkadaşı vardı ve onun ailesi ile tanışacaktı.

Sessizliği bozan babam oldu; ''Tabi oğlum biz seninle nasıl tanıştıysak ailende kiminle arkadaşlık ettiğini merak ediyordur. Hafta sonu götürebilirsin Sıla'yı''

''Teşekkür ederim'' deyip sevinçle babama sarıldı. Saatin ilerlemesi ile birlikte Kamran eve gitmek için müsaade istedi, hep birlikte onu geçirdikten sonra odama çıkarken babam seslendi ''Sıla gelir misin biraz''?

''Geliyorum babacığım''

''Geç otur karşıma'' babamın karşısına oturup yüzüne baktım, tereddütleri var gibiydi.

''Seni dinliyorum babacığım''

''Kızım, biz bu oğlanı sevdik iyi, güzel, hoş ama ailesiyle tanışmak için daha erken değil mi''? Bende aynı şeyi düşünmüştüm demedim babama; çünkü Kamran ısrar etti diye ters anlayabilirlerdi.

''Babacığım eski kız arkadaşından dolayı ailesi çok üzülmüş, Kamran da bu yüzden beni tanıştırmak istiyor bence bunda bir sakınca yok.''

''Peki, kızım ama seni tekrar uyarıyorum lütfen derslerini ihmal etme''

''Tamam, babacığım'' deyip öptükten sonra odama çıktım. Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım, uykuya dalmaya başlamıştım ki hayal mi rüya mı bilemediğim şekilde Kamran'ın ailesi ile yemek yediğimi gördüm. Heyecanlanmıştım gözlerimi açtım ve üzerimi örtmediğimi fark ettim. Hemen kalkıp pijamalarımı giydim ve yatağa girdim. Telefonumun ışığı yanıyordu baktığımda Kamran'ın birçok mesajını gördüm. 'Sıla neden cevap vermiyorsun, ailen bir şey mi dedi, kızdılar mı yoksa? Erteleyebiliriz istersen' gibi bir sürü mesaj... Aradım hemen açtı ''Sıla neler oluyor Allah aşkına''?

''Özür dilerim, uyuya kalmışım.''

''Ah Sıla çok korktum ailen kızdı diye, neden haber vermedin yatarken''

''Yatağa uzanmıştım dalmışım, uyanınca hemen mesajlarını okudum''

''Peki, o zaman uyumana devam et sevgilim, seni seviyorum'' gülümsedim ''Bende seni seviyorum Kamran.''

Sabaha kadar kâbus gördüm; Burcu, Kamran'ın ailesi... Kaç kere kalkıp su içtiğimi bilmiyorum bile, en sonunda alarm çaldı kalkıp okul kıyafetlerimi giydim. Kahvaltımı yaptıktan sonra okula babam götürdü. Kamran, Merve ve Musa kapıda bekliyor, babam onları görünce arabadan inip biraz sohbet etti. Sınıfa çıktığımızda Berk Can ile Buse ters ters bize bakıyordu. Kamran ters bir şey yapmasın diye düşüncelerini başka yere çekmeye çalıştım ama işe yaramadı çünkü Berk Can laf attı. Yine birbirlerine girecekken Sedat öğretmen içeri girdi. Bugünkü konumuzu bitirdikten sonra sınıfın sorunları ile ilgili konuşmaya başladık. Geçen gün olan kavgadan dolayı Kamran ve Berk Can ile konuştu, arayı düzeltmeye çalıştı ama ikisi de özür dilemeyince daha fazla ısrar etmedi. Üstü kapalı bir daha kavga olursa ikisine de uzaklaştırma cezası verileceğini vurguladı. Dersten sonra Musa Kamran ile beraber kantinden yiyecek bir şeyler almaya gitti. Merve dayanamayıp yanıma geldi ''Nasıl gidiyor anlatsana biraz, yüzünden gülümseme eksik olmuyor maşallah'' ''İyi gidiyor, hafta sonu yani yarın ailesi ile tanışmaya gideceğim. Biliyorum sende erken diyeceksin ama Burcu'dan dolayı çok sıkıntı çekmişler ve beni tanımayı istiyorlar''

Aşkın BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin