-10-

1K 109 3
                                    







Hobi isi privea tacut profesorul. Toata ziua i se paruse diferit . Dar nu intelegea de ce . Probabil era el care se insela . Si apoi, tocmai terminase de baut doua pahare de vin. Simtea cum corpul ii ardea.

"ㅡHobi, vino aici . " i-a cerut profesorul sau, iar roscatelul a facut intocmai.

Yoongi avea un parfum aparte. Oare chiar i se parea lui, sau profesorul sau de meditatii era diferit astazi ?

"ㅡNu am apucat sa ma satur de corpul tau frumos.. "

Hoseok si-a ridicat privirea spre Yoongi, de data asta manifestand mai multa curiozitate decat inainte.

"ㅡImi place mult . " a mormait blondul desfacandu-i lent fiecare nasture a camasii lejere pe care o purta. Imediat, umarul lui Hoseok a fost dezgolit, lasand ca ochii lui Yoongi sa se imbete cu imaginea deosebita. Hoseok arata apetisant. Iar ochisorii lui stralucitori ce-l priveau inocent, il starneau pe Yoongi si mai tare.
Dar nu mai trebuia sa se abtina. De acum corpul lui ii apartinea . Asadar si-a lipit mana de talia finuta a invatacelului sau si l-a tras mai aproape, plasandu-i un sarut umed pe umar. Si ca niciodata, baietelul a reactionat neasteptat. Si-a strecurat degetele printre firele sale blonde de par, gemand usor. Ii placea. Voia mai mult. Desi simtea ca ceva nu e bine, voia sa-i ofere totul lui Yoongi. Tot ce detinea.
Yoongi i-a prins fesele pervers, aplecandu-se peste el si incepand un sarut francez adanc si pasional.
Hoseok continua sarutul putin stangaci, cu un umar dezgolit, descheindu-i profesorului sau camasa. De data aceasta, Hoseok ii saruta acestuia gatul, coborand pe piept, apoi pe abdomen. Yoongi si-a prins degetele printre firele de par ale baietelului, lasandu-l sa cada in genunchi in fata lui.

"ㅡDaddy.. " a murmurat roscatul prinzandu-l pe profesorul sau de pantaloni, cu o privire inocenta.

"ㅡYou crave it ? " a intrebat Yoongi, de data aceasta ranjind.

Acel ranjet era diferit de toate celelalte de pana atunci. Era unul pervers. Dar pe Hoseok nu-l deranja. Isi privea profesorul curios.
Asadar, blondul si-a desfacut pantalonii lent, fixandu-si invatacelul cu cei doi ochi plini de satisfactie. Hoseok ametise de cateva ori, dar era constient ca trebuia sa-si satisfaca profesorul. Yoongi il tinea de suvitele de par, rotindu-i usor capul parca tot continuand sa-l tachineze . Dar reusea sa-l ameteasca si mai tare.

"ㅡSuck well . " i-a spus acesta iar in clipa urmatoare, roscatul s-a trezit cu membrul acestuia in gurita-i micuta, trebuind sa inceapa sa-i faca un blowjob de toata frumusetea. Pentru cateva secunde, mintea lui Hoseok a fost trecuta de o lumina. Dar el abia reusea sa realizeze un sarut frantuzesc . Cum ar fi reusit sa realizeze un blowjob ?
Totusi, in aceasta ipostaza, Yoongi il ajuta baietelul ajungand sa se miste pe lungime . Corpul lui incepea sa o ia razna, la fel ca si corpul profesorului sau, care se abtinea sa nu-si dea drumul in gura micutului sau "partener " .
Dupa ce acesta a terminat, Yoongi l-a ridicat in picioare si l-a asezat pe birou. Nu terminasera inca. Asadar, i-a descheiat micutului pantalonii, inlaturandu-i de tot camasa . Hoseok a simtit cum a fost penetrat adanc si de data aceasta mai dur. A scancit usor, dar nu putea face mai mult. Se simtea de parca paralizase . Yoongi facea miscari ce de data aceasta nu-l mai dureau . Ba mai mult, se simtea ametit . Dar ii placea . In loc de durere simtea placere . Corpul sau incepuse sa raspunda pozitiv la ceea ce Yoongi ii facea. Unghiutele lui s-au infipt in spatele blondinului prin materialul albastru al camasii, dar nu parea sa-l deranjeze . Isi continua miscarile adanci, savurandu-i acestuia restul corpului .








yea.

Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum