-16-

841 101 11
                                    







"ㅡUite aici . " a marait tanarul apropiindu-se de prietenul sau, care l-a privit uimit .

"ㅡCe anume . "

"ㅡNu stiu cum faci, dar vreau sa ma scapi de tarfa asta . "

Celalalt baiat a marit ochii, privindu-l tacut . Nu intelegea la ce "tarfa" se referea prietenul sau, dar cu siguranta nu era ceva bun . Yoongi niciodata nu refuza o oferta atunci cand era vorba de sex .

"ㅡTipa asta, Yun .. Yu.. "

"ㅡYu Ho ? "

"ㅡDracu s-o ia . Ia-o de pe capul meu . "

"ㅡYoongi . Tu te-ai oferit . "

"ㅡCredeam ca e proasta . "

"ㅡPoftim ? "

"ㅡSau cel putin, inocenta . "

"ㅡSerios, acum voiai o eleva virgina ? "

"ㅡPutin spus . Voiam o eleva care sa-si tina gura aia . "

"ㅡYoongi... "

"ㅡNamjoon . Stii bine ca cineva ca ea ma poate nenoroci . "

"ㅡDar ce a facut ? A spus ceva cuiva ? "

"ㅡM-am trezit cu un mesaj de la pizda de prietena-sa . Care idiotenia sortii, e sora primului meu elev . Mi-a cerut sa o las pe 'prietena' ei in pace, ca 'asta chiar va fi limita' . "

In urmatoarea clipa, il vedeai pe Namjoon tusind de parca abia fusese scos din apa, pe jumatate mort . I se oprise cafeaua in gat la auzul acelor cuvinte .

"ㅡTu vorbesti serios ? "

Yoongi a suras scarbit, punandu-si mana in sold .

"ㅡCat de des ma vezi tu pe mine glumind ? "

"ㅡO data la an . " a raspuns dupa cateva clipe de reflectat .

"ㅡTu esti profesorul ei de engleza, nu-mi pasa cum faci, mareste-i notele, pune-i 10 in prostie, bag-o la olimpiade de engleza, fute-o, nu-mi pasa . Eu la usa mea nu mai vreau s-o vad . "

Acestea fiind spuse, Yoongi a iesit din incapere, lasandu-l pe Namjoon sa chicoteasca in urma, amuzat de lucrurile prin care trecea neghiobul sau prieten .

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ


Taehyung i-a asezat baietelului ghiozdanelul pe umeri, zambind cald . Hoseok se simtea tot mai bine, spre usurarea tuturor .

"ㅡCum te simti ? "

Roscatul a lasat un oftat de usurare sa-i scape, apoi a raspuns zambind .

"ㅡMinunat . "

Hobi isi amintea de manualul pe care-l imprumutase de la biblioteca . Nu il mai gasise in ghiozdan . Unicul care putea sti despre el, era Taehyung . Spre nefericirea lui, acum trebuia sa deschida subiectul . Pana la urma, nu il manca . Taehyung era ca un frate mai mare pentru el .

"ㅡTaetae ?.. " l-a strigat pe o voce stinsa, lasandu-si privirea spre pamant, rusinat .

"ㅡHm ? "

Acum ochii lui erau coborati spre el . Dracie .

"ㅡAi.. ai umblat in ghiozdanul meu cat timp am fost la spital... ? "

Taehyung a ezitat cateva clipe, apoi a raspuns simplu si calm .

"ㅡSa zicem . "

Hobi si-a ridicat privirea spre el, parand usor framantat .

"ㅡSi ce ai gasit in ea ? "

Taehyung l-a privit sceptic, determinandu-l sa-si lase iar privirea in pamant, de data asta si mai rusinat . Cat de idiot putea fi sa puna o intrebare in genul acela ? Defapt, ce intrebare era aceea ?.. Iisuse..

"ㅡHobi . "

Numele lui a fost pronuntat pe un ton ferm, de Taehyung, care i-a prins cu grija bratele si l-a intors spre el, ridicandu-i apoi barbia .

"ㅡStiu ce te preocupa . Am gasit cartea si am dus-o inapoi, la biblioteca . "

Inima lui Hoseok incepuse sa se zvarcoleasca mai puternic .

"ㅡEu.. "

"ㅡNu vreau explicatii . Pana la urma ai 16 ani . E normal sa ai curiozitati . Eu le stiam de la 10 . " a spus Taehyung zambind si continuandu-si drumul .
La asta chiar nu se astepta . Taehyung ? Stia lucruri de genul de la 10 ani ? Si apoi, nici macar o observatie ? Hoseok se simtea ciudat.. Ce trebuia sa faca acum ? Sau ce trebuia sa spuna ? Si-a tras ghiozdanul mai bine pe umar si a luat-o pe urmele celui mai mare .


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum