-26-

636 88 12
                                    






      Domnisorul profesor a intrat in clasa si si-a lasat laptop-ul pe catedra, privind prin jur . Ochii i s-au izbit de minunatul Hobi, care statea tacut si cuminte in banca lui, asteptand sa inceapa ora. Avea o fata palida si lipsita de viata. A privit mai atent in directia lui, analizandu-i bine aspectul fizic. Incepuse sa aiba si cearcane, chiar nu arata deloc bine. Clopotelul a sunat iar elevii s-au asezat in banci.

      Jimin, prietenul si colegul de banca a lui Hoseok isi privea pe acesta ingrijorat.

"ㅡHobi, sigur esti bine ? Ai o fata de zici ca esti bolnav de hepatita C. "

Jimin si glumele lui ridicole. Hoseok si-a rotit ochii si a oftat greu. Nu avea chef nici sa vorbeasca . Isi amintea bine de seara trecuta, cand in timpul actului sexual cu Yoongi incepuse sa planga inconstient si se facuse de ras in ultimul hal. Nu voia sa mai 'ingrijoreze' si pe altii.

"ㅡDar tu, domnisorule Jung ? " s-a auzit vocea profesorului rasunand in intreaga clasa. Apoi soapte printre banci. Hobi incepea sa se sature de asta.

"ㅡCe anume ? " a intrebat inconstient, pe un timbru monoton .

"ㅡTema la engleza. "

"ㅡE aici. " a raspuns scurt si si-a impins caietul in fata, uimindu-l pana si pe Jimin. Inafara de aspectul ingrijorabil, lui Hobi ii mai lipsea ceva. Personalitatea aceea vie si plina de culori. Acum lipsea intr-u totul.

"ㅡMa bucur sa vad ca te-ai ingrijit sa faci totul cum trebuie. " a mormait profesorul rasfoind prin caiet atent. "Dar ce e cu tine astazi ? Nu pari in regula . "

"ㅡSunt bine. "

"ㅡExpresia ta zice altceva. "

"ㅡAm spus ca sunt bine ! " roscatul a repetat pe un ton autoritar si puternic, taindu-i vorbele .

Jimin a inmarmurit cand a vazut ce tocmai facuse prietenul sau. Ce naiba era gresit cu Hoseok astazi ? Sa tipe la un profesor ? Niciodata de cand il stia el, nu il mai auzise pe roscat sa faca acest gen de lucruri.

"ㅡAsta inseamna ca poti sa mai ramai 2 ore la detentie. "

"ㅡPoftim ? "

"ㅡ'Poftim' ce ? Vei ramane la detentie pentru modul in care mi-ai raspuns. "

Hobi simtea ca cedeaza psihic. Asa ceva nu era posibil. Detentie dupa detentie pentru nimic . Ce naiba era asta ? In mod inconstient si plin de scarba a suras.

"ㅡSigur, iar maine pentru ce imi mai dai detentie ? Pentru cum m-am imbracat ? " a intrebat lasandu-i si pe cei din clasa gura-casca.

"ㅡPentru asta se mai adauga o ora detentiei tale. "

"ㅡOk. "

Raspunsul lui Hobi a fost urmat de o pozitie copilareasca, in care si-a pus mainile in san nervos si ofticat. Nici macar nu mai voia sa-l priveasca pe 'domnul profesor' in ochi.

Pe toate acestea, Jimin le privea crucit. Hobi nu mai era Hobi cu siguranta.

       Dupa ce orele s-au terminat iar colegii lui au iesit din clasa, Hoseok a continuat sa stea in aceeasi pozitie, privind spre parchet incruntat. Asta chiar era culmea.

"ㅡObserv ca esti cam indraznet. " a spus profesorul intrand in clasa si sprijinindu-se de catedra, cu ochii pe Hoseok. Acesta in schimb, nu spunea nimic. Statea tacut si astepta ca acel baiat sa-si termine teoria. Oricum numai asta stiau toti sa faca. Sa-i tina teorii.

    Dar el nu era acolo sa-i tina 'teorii'. Cel putin, nu verbale. Poate Hoseok nu stia ca el era Namjoon, prietenul celui ce profita de el aproape in fiecare zi. Dar un lucru era sigur. Namjoon voia sa experimenteze acel plod inocent despre care ii povestise Yoongi. Si apoi, de ce sa nu-i inchida melita lui Yoongi, pentru toate datile in care l-a scos din belele cu riscul propriei persoane ? Toate serviciile pe care i le facuse, aveau un pret. Unul pe masura.

Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum