“—Hobi ! ” strigătul lui Taehyung urmat de cel al lui Jungkook i-au atras atenția lui Hoseok. După ce s-au așezat lângă el, Hobi a sărit în brațele prietenului său, începând să plângă în sughițuri, fără să-i pese de prezența lui Jungkook.
“—L-au luat pe Yoongi ! L-au luat .. ! ”
“—Ce ? Stai, liniștește-te și vorbește-mi. ”
“—Poliția.. l-a luat pe Yoongi.. ”
Au urmat câteva clipe de tăcere, în care Taehyung și Jungkook s-au privit reciproc. Hobi nu plângea din vina lui Yoongi, ci după el.
“—Normal că l-a luat poliția. E un nenorocit, trebuie să ajungă la închisoare. ”
“—De ce ? Nu a făcut nimic. E foarte grijuliu și nu ar face rău nimănui. ” printre lacrimile abundente, Hobi încerca să le explice celor doi despre nespusa "bunătate" a celui ce îi terorizase adolescența lui Jungkook.
“—Hobi, așa ți se pare ție. Yoongi e un prefăcut, a vrut doar ca tu.. ” o pauză. Taehyung și-a întors privirea spre Jungkook, apoi a continuat “... ca voi să îi oferiți ce avea el nevoie. În rest, asta nu a însemnat mai mult decât o simplă joacă. ”
“—Nu înțelegi. El a fost acolo, pentru mine. El m-a dus la spital, a stat cu mine și m-a ajutat ca ai mei să nu afle. ”
“—Poftim ? Când ai mai fost la spital ?”
După ce a luat o altă gură de aer, roșcatul și-a lăsat privirea spre pământ.
“—A fost în perioada când nu mâncam. Am leșinat și am ajuns la spital. ”
“—Iar eu nu am știut nimic . ” Jungkook l-a atins pe Taehyung pe umăr, pentru a-l calma. Se vedea în ce condiție era Hobi și nu voia să-l streseze și mai mult.
“—Nu am vrut să afle nimeni altcineva pentru că s-ar fi îngrijorat. Dar Yoongi e un om bun, de ce i se întâmplă asta ? Nu merită! ”
“—Uite, Hobi. Știu exact prin ce treci. Am trecut și eu prin aceleași lucruri, doar cu o mică mare diferență. Nimeni nu mi-a făcut mie dreptate. Acum tu ești mai.. norocos, să zicem, decât mine. Ai ocazia să-i dai lui Yoongi ceea ce merită într-adevăr. ”
“—Yoongi nu merită asta. Și apoi... ”
“—Hoseok. Înțelege odată că Yoongi merită să intre la închisoare pentru ceea ce a făcut! Cum ești tu au fost și alții și dacă nu facem ceva vor mai continua să fie! Ai fost doar o jucărie sexuală pentru el! Și-a bătut joc de tine, apoi ți-ar fi dat cu șutul și ar fi trecut la următoarea ! "Thank u, next." Înțelege naibii odată ! ”
“—Stai, stai, Taehyung. Nu o face să sune așa. ” Jungkook a intervenit întrerupându-și iubitul care luase foc de-a binelea.
“—Mulțumesc pentru înțelegere, Tae. ” a murmurat Hobi și s-a ridicat de pe băncuță, luând-o la fugă pentru a dispărea din unda lor de vedere cât mai repede.
“—Hobi ! Stai ! ”
Jungkook a încercat să-l oprească, dar el era deja prea departe. Văzând acestea, s-a întors spre Taehyung care-și masa tâmplele, tensionat.
“—Nu era nevoie să faci așa. Acum mai tare i-ai răsucit cuțitul în rană. ”
“—Asta e ce trebuie să știe. ”
“—Da dar nu în felul ăsta. Haide să nu uităm că Hobi e un copil naiv și nu e conștient de chestiile care i s-au întâmplat în ultima vreme. Iar noi trebuie să-l înțelegem și să avem răbdare cu el. ”
“—Răbdare cu ce, Jungkook ? ” a răbufnit iarăși Taehyung, întorcându-se spre el “Yoongi s-a culcat cu el. Ok ? A fost anormal. ”
“—Yoongi face totul să pară normal. Înțelege. ”
Cuvintele lui Jungkook au primit în schimb un suspin plin de oboseală și durere.
Între timp, Hobi a ajuns acasă, s-a descălțat și a intrat în camera lui. S-a așezat în pat și și-a scos telefonul. A căutat prin contacte, apoi l-a apelat pe Yoongi, în speranța că i-ar fi răspuns. Dar nu a fost așa. De la parter, Hobi putea auzi totul. Cineva a sunat la ușa lor, atrăgându-le atenția părinților lui, care discutau la bucătărie.
Hobi s-a ridicat și s-a apropiat de ușa camerei sale, pentru a putea asculta. Când mama lui a deschis ușa, doi bărbați îmbrăcați în uniformă s-au identificat ca fiind poliția. Băiețelului i s-a oprit inima în loc.
“—Dumneavoastră sunteți mama minorului Jung Hoseok ? ” a întrebat unul din ei, privind apoi spre tatăl lui Hobi.
“—Da, de ce ? ”
“—Suntem aici pentru a vă ruga să dați o declarație împreună cu fiul dumneavoastră, privindu-l pe acuzatul Min Yoongi. ”
“—Poftim ? Stați puțin, despre ce vorbiți acolo ? ”
“—Fiul dumneavoastră este unul din minorii implicați într-un scandal sexual.”
“—Ce scandal sexual, domnule ? ” în cele din urmă, tatăl lui Hobi a intervenit, ușor tensionat.
“—Domnilor, fiul dumneavoastră, a fost implicat într-un scandal sexual care-l privește pe acuzatul Min Yoongi. Vorbim de un act sexual între un adult și un minor, ar trebui să fiu mai explicit de atât ? ”
“—Stați puțin. Adică vreți să spuneți că Hobi al meu s-a culcat cu Yoongi... Ce ?! ” mama lui Hoseok simțea că leșină. Tatăl lui a prins-o cu grijă, ajutând-o să rămână în picioare.
Hobi a privit în spate, spre geamul deschis al camerei lui. Acum se gândea serios să fugă, chiar dacă geamul lui era la etaj. Tremura din toate încheieturile și nu știa de ce îi era mai teamă. De tatăl lui, sau de dezamăgirea mamei sale. S-a apropiat șovăielnic de geam și a privit spre străduța pustie și întunecoasă.
“—Trebuie să veniți la secție să dați declarație. ” au fost ultimele cuvinte pe care Hobi le-a auzit înainte ca tatăl lui să-l strige pe un ton rece și impunător.
Acum era alegerea. Ori pleca, ori rămânea..
am terminat într-un sfârșit examenele. ce ușurare.
credeți că hobi o să fugă ? ați vrea ? why
CITEȘTI
Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •
Fanfic≪ To do the nasty - to have sex ≫ © 2018 - Min Summy. ※ Smut Lvl. 3 ※ started: 1/10/2018 finished: 26/08/2019