Micutul a sarit pe patul moale, privindu-si profesorul cu doi ochi ademenitori . Avea o expresie atat de inocenta, dar Yoongi stia de ce avea el nevoie .
"ㅡCe ai patit ? " a intrebat blondul apropiindu-se de patul pe care era asezat Hobi, cuminte, acoperit doar de bluza lui larga . In rest, era gol golut, iar acum isi acoperea partile intime, scrutandu-l pe Yoongi intrebator .
"ㅡDad' make me purr.. " a spus roscatul pe un ton subtire si senzual.
Si-a desfacut picioarele si i-a oferit profesorului sau o imagine perfecta . Yoongi s-a apropiat de el, sarutandu-i lent pielea fina, incepand cu gleznele si urcand tot mai sus . Roscatul respira trepidat si isi privea profesorul cum urca spre bazinul sau . Degetele lui au fost ratacite si incurcate printre suvitele sale blonde iar Yoongi ii ridica bluza imaculata, sarutandu-i abdomenul si parca jucandu-se cu dorintele lui .
Cand a coborat mai jos, baietelul s-a lasat pe spate, tragand aer in piept si strangand asternutul in manutele-i micute, pregatindu-se sa lase un geamat puternic sa rasune in atmosfera ."ㅡYoongi ! "
Baiatul si-a ridicat capul ca electrocutat, privind prin jur . Acum chiar era debusolat . Nu-si mai amintea nimic . Unde era, cu cine, de ce sau de cat timp.
Ochii lui s-au izbit de privirea unei tinere, care l-a scrutat in ochi facandu-l sa se trezeasca mai tare din motaiala sa si aproape sa cada de pe scaun ."ㅡCe-ce naiba cauti aici.. " a murmurat blondul privind-o terifiat si parca nevenindu-i sa creada pe cine avea in fata ochilor .
"ㅡAm zis sa-ti fac o vizita . Asa se cuvine intre frati ." i-a explicat tanara lejer, apoi si-a aruncat ochii spre laptop-ul cu care acesta adormise in fata . "Ce faceai pe laptop ? Ai stat toata noaptea ? " a intrebat aceasta insa Yoongi s-a repezit si l-a inchis inainte ca ea sa poata vedea ceva .
"ㅡNu conteaza . "
Dupa ce l-a asezat bine, s-a intors spre ea si s-a asezat pe canapea, cautandu-si pachetul de tigari prin buzunare .
"ㅡPentru cat timp stai pe aici ? "
"ㅡPentru cateva ore. Eram in trecere spre Busan si am zis sa te vizitez .."
Soneria usii s-a auzit distrugandu-le celor doi conversatia . Yoongi s-a ridicat si s-a apropiat de usa, deschizand-o si dand nas in nas cu..
"ㅡYu Ho.. " a murmurat acesta dupa ce parca ii picase fata .
"ㅡCine e ? Oh, salut ! " a intampinat-o cealalta tanara pe copila din fata usii lor .
"ㅡEu sunt Eun Mi, tu esti.. ? " s-a prezentat tanara intinzandu-si mana prietenesc spre ea.
"ㅡYu Ho, eleva lui Yoongi . " a raspuns copila pe un ton acid, ignorand gestul fetei, cu rautate .
Eun si-a retras mana stingherita si a dat din cap aprobator ."ㅡPofteste inauntru, atunci . " a invitat-o fata insa inainte ca Yun Ho sa treaca de pragul usii, Yoongi si-a poprit bratul inaintea ei, privind-o in ochi .
"ㅡNu e nevoie, banuiesc ca e doar in trecere . "
Cei doi se priveau acum in ochi, unul uimit, iar altul iritat .
"ㅡDar nu e eleva ta.. ? "
"ㅡEu nu am nicio eleva . Doar elevi . " a marait blondinul arzand-o pe Yu din priviri .
"ㅡDar ea tocmai a spus.. "
"ㅡCine e profesorul aici ? " a intrebat Yoongi intorcandu-si ochii spre ea .
Aceasta a tacut .
"ㅡIubito.. te rog . Stii ca nu fac lectii cu pustoaice . Nu vreau sa te fac geloasa . Doar pe tine te iubesc. " a spus Yoongi punandu-si bratul in jurul taliei ei.
CITEȘTI
Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •
Fanfiction≪ To do the nasty - to have sex ≫ © 2018 - Min Summy. ※ Smut Lvl. 3 ※ started: 1/10/2018 finished: 26/08/2019