-47-

405 91 5
                                    






           Înainte de a deschide ușa, a tras o gură largă de aer, ca în fiecare dimineață. Azi avea să fie o altă zi oribilă petrecută printre "colegii" lui, care nu ratau nici o ocazie de a-i pune sare pe rană și de a-i aminti că e o "bucată infectă de gunoi, care nu merită să aibă o opinie". A inspirat iar, apoi a deschis ușa și a dat să intre. Dar acolo nu era clasa. Ceea ce a văzut înaintea lui l-a încremenit un moment.

Ciudat cum, de pe coridorul școlii, a intrat într-o cameră întunecată, ce părea a fi o cameră de poliție. În mijloc, Yoongi îl privea tăcut, parcă chemându-l cu privirea . Hobi a luat-o la fugă spre el și i-a sărit în brațe, țipând.

“—Yoongi ? Yoongi, mi-a fost atât de dor de tine ! Cum te simți ? Ți-au făcut ceva ? ”

“—Sunt bine, iubire mică. ” a șoptit ținându-l pe coapse și strângându-l în brațe .

“—Îți vor da drumul ? Când îți vor da drumul ? ”

Yoongi a surâs, apoi mai mulți bărbați polițiști au intrat pe ușă și l-au luat pe roșcat din brațele lui, forțat.

“—Lăsați-mă ! Ce vreți să faceți ?! Yoongi ! Yoongi, nu-i lăsa să te ia! Lăsați-l ! ” Hobi continua să țipe din toți rărunchii, în timp ce se lupta cu doi dintre ei, privind cum blondinul era luat de alți doi polițiști și scos din cameră.

“—Yoongiiiee ! ” a țipat închizându-și ochii și căzând pe parchetul dur și rece, în sughițuri de plâns.

Apoi s-a ridicat brusc, în șezut, respirând sacadat. Era în patul lui, în dormitorul lui, luminat doar de razele lunii. A privit în jur continuând să respire greu, apoi a realizat că obrajii îi erau umezi. A privit ora care era puțin trecută de 2:00 noaptea. A suspinat, și și-a închis ochii, atingându-și cu mânuța pieptul lovit agresiv de inimă. Iar în aceste condiții a început să icnească ușor, continuând să plângă în tăcere.

“—Mi-e dor de tine... ” a murmurat printre respirațiile trepidante “Mă doare... ”

Ce nu ar fi dat să-l țină pe Yoongi în brațe în acele momente ? El stătea într-un pat călduros, dar Yoongi ? Yoongi cine știe pe unde stătea..


Ouch. cu asta, termin pe seara asta.

Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum