-35-

527 93 3
                                    







     "—Jung Hoseok. " vocea lui Namjoom a răsunat în toată clasa încremenindu-l pe Hobi care tocmai își băgase telefonul în buzunar.

   Și-a întors privirea spre Namjoon care-l scruta nemulțumit. Imediat, și-a întins mâna și i-a dat de înțeles lui Hobi ce voia.

"—Îl vezi la finalul orelor. "

Roșcatul a oftat și s-a ridicat, târându-se până la domnul profesor și oferindu-i iPhone-ul cu privirea în pământ.

"—Dar și ceilalți își folosesc telefoanele în timpul orei, lor de ce nu li se confiscă ? "

    Avea și curajul să comenteze, tsk. Yoongi nu îl futea îndeajuns, după cum vedea Namjoon. A surâs deși toată clasa a muțit surprinsă de reacția lui Hobi. Azi Namjoon nu era în dispoziția necesară, așadar oricine îl călca pe coadă o vedea pe naiba, în special Hobi.

"—Tu ești elevul, eu profesorul, îți reamintesc. Acum mișcă în bancă. "

Ce mod de a vorbi avea Namjoon ! De ce ii vorbea așa ? Asta chiar îl revolta pe Hobi și mai rău. A oftat și s-a așezat în banca lui, ignorând privirile enervante ale celorlalți.

"—Revenind la lecție. " a vorbit Namjoom introducându-și telefonul lui Hobi în buzunar.

————————————————

      
"—Nu pricep, dacă ești atât de bun la engleză de ce noul profesor te oprește mereu după ore ? De fiecare dată caută motive. Ce e asta ? " l-a întrebat Jimin pe Hobi strângându-și cărțile la piept.

"—Nu știu, e ciudat. Nici măcar n-am făcut nimic și mi-a confiscat telefonul. Dacă mă sună profesorul meu de meditații, ce fac ? Mai nou, el e foarte nemulțumit de chestia asta. "

"—De ce nu vorbește cu el la telefon ? Observ că aici lucrurile devin serioase. "

"—Ar trebui. Nu mi se pare corect, de ce de fiecare dată dintre toți i se pune pata fix pe mine ? "

În timp ce Hoseok vorbea a observat expresia lui Jimin, care privea în spatele lui, așa că s-a oprit din a se mai plânge și și-a întors capul în spate, izbindu-și privirea de Namjoon, care îi privea tăcut, cu brațele încolăcite.

"—E-eu am să plec, mai vorbim altădată. " Jimin și-a luat rămas bun rapid apoi a întins-o ca potârnichea.

Hoseok și-a întors ochii spre Namjoon, scrutându-l fix, fără teamă. Era supărat pe el și își voia și telefonul înapoi.

"—Intră. " i-a cerut blondinul făcându-i semn spre sala de clasă. Hoseok a ascultat și a intrat cu Namjoon pe urmele lui, dar nu s-a așezat în nicio bancă. A rămas în picioare, sprijinit cu fundul de una din bănci. Acum voia să pară impunător, era sătul să mai fie călcat în picioare.

"—Unde îmi e telefonul ? " a întrebat curajos și autoritar, urmărindu-l cu privirea.

"—Aici. " a răspuns Namjoon atingându-și buzunarul .

"—Și când îl primesc ? "

"—După ce-ți faci datoria. "

"—Ce datorie ? "

Namjoon a surâs apoi s-a apropiat de Hobi, privindu-l în ochi. Îl citise. Era un pui mic și prost, lipsit de cunoștință care se lăsa purtat oriunde bătea vântul.

"—Vrei să ai o situație impecabilă la școală.. " a continuat Namjoon mângâindu-i obrazul "Și în același timp, să o arzi la greu prin așternuturile lui Yoongi. " a adăugat rânjind.

"—Fii mai explicit. " i-a cerut Hobi simțindu-se puțin intimidat.

"—După modul în care te-ai comportat azi, am dreptul să-ți scad media la purtare până la nota 7. De asemenea, s-ar putea ca părinții tăi să nu fie foarte fericiți când vor auzi ce comportament are fiul lor față de cadrul didactic și mai ales, ce situație școlară are. Gândește-te.. Nu îmi e greu să-ți împușc câte un 2 sau 3 la engleză.." apoi Namjoon și-a apropiat fața de a lui Hobi, parcă scoțându-i inima din piept " La fel cum nu îmi e greu să-ți împușc câte un 9 - 10 dacă sunt satisfăcut de tine. "

      În această atmosferă Hoseok simțea că se pierde. Nu știa ce putea să spună, nu știa ce să creadă. În joc intra situația lui școlară și părinții lui, iar tatăl lui tăcea până la aceste lucruri. Era un om foarte exigent când ceva nu mergea bine..

"—P-pa-pardon ... ? "  a murmurat înroșindu-se vizibil în obraji în timp ce se trăgea înapoi.

"—Dacă mă asculți, totul va fi bine. "

În timp ce Namjoon vorbea, telefonul lui Hobi dat pe silențios pierduse deja câteva apeluri.

Hobi se simțea descurajat. Și-a privit coapsele micuțe și fragede iar apoi a oftat discret și tremurat.

"—Ai înțeles ? "

El a încuviințat silențios . Namjoon avea o influență majoră asupra lui. Era ca o presiune pe care Hobi nici nu știa cum să o explice.

"—Acum poți pleca. Îi vei spune profesorului tău de meditații că eu ți-am impus un orar pe care trebuie să-l respecți având în vedere că examenul bate la ușă. "

"—D-dar.. "

"—Dar ce ? "

"—Care e numele tău.. "

"—Nu e problema ta. "

Hobi a tăcut, și-a primit telefonul și a ieșit din clasă . A văzut toate apelurile pierdute de la Yoongi. Întârziase cu o jumătate de oră.. La naiba..


 La naiba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum