-18-

844 95 4
                                    

La multi ani Min Yoongi aka the best rapper in the world. ❤


"ㅡAi promis ceva. " a marait Yoongi strangandu-si in degete telefonul subtire si cenusiu.
Se incrunta si se putea observa clar in expresia lui ca era foarte incordat si plin de nervi. Dar pe cat de agasat era, pe atat de mult incerca sa o joace pe 'relaxatul' caci in preajma lui era prezent si Hobi, care se asezase cuminte cu funduletul pe suprafata biroului sau, descheindu-si lent camasuta alba, din dantela.

"ㅡStiu fratele meu, am si discutat cu ea dar tipa n-are toata tigla pe casa, ce pot sa-i fac mai mult ? " de partea cealalta a liniei telefonice Namjoon incerca sa-i explice situatia in asa mod incat sa il linisteasca si sa se scape de marea parte a vinei.
Dar evident, ochii lui Yoongi s-au rotit intr-un gest de sictir si a oftat avand grija sa auda si Namjoon .

"ㅡPune-o cu rotile in sus. Toate sunt moarte dupa asta, iar daca o faci bine nu mai ai treaba cu ea. By the way, vezi ca tipa e adanca rau, daca nu te ajunge poti folosi si vibrator. " a mormait blondinul intorcandu-se din unda de vedere a lui Hobi pentru a-si feri limbajul explicit de urechile lui.

Namjoon a repetat gestul lui Yoongi oftand galagios, obosit de aceeasi placa. Dar nu avea ce face, el era profesorul ei in regula, asadar, trebuia s-o faca el cumva sa-l uite pe tolomacul de Yoongi care nu stia decat sa si-o bage, dar nu si sa-si incheie treaba.

"ㅡFie, am sa-ti iau in considerare 'sfaturile' prietenesti, domnisorule fute-elevi. " a incheiat Namjoon despicand apasat ultimele cuvinte.
In timp ce el a spus acele cuvinte, atentia lui Yoongi deja se pierduse pe trupul plapand al lui Hobi care se apropia de el lent si discret, cu miscari de ziceai ca era o panglica firava in bataia vantului, nu un baiat energic in varsta de 15 ani.
Dupa ce s-a apropiat de Yoongi, s-a lasat lent in poala lui ridicandu-i tricoul si plimbandu-si degetele subtiri pe abdomenul sau incordat.

"ㅡPrietenul meu de nadejde, vorbim mai tarziu.. " a mormait Yoongi apoi i-a inchis apelul in nas lui Namjoon, aruncand telefonul aiurea, pe masuta de langa canapea. Hobi si-a aplecat capul si a inceput sa-i sarute gatul lent si pasional. In cateva clipe i-a inlaturat de tot tricoul, putand admira un Yoongi in forma si 'turned on'. Insa s-a ridicat din bratele lui inainte sa ii poata atinge si el corpul, pasind spre dormitor si chemandu-l dupa el cu privirea, de parca il ademenea. Iar blondinul i-a raspuns intocmai, ridicandu-se si luand-o ca un catel pe urmele lui, de parca adulmeca ceva ce-l hipnotiza.
       Ajunsi in camera, Hobi si-a intors corpul spre Yoongi pasind cu spatele spre pat si descheindu-si simultan camasa de tot. Si-a dat-o jos, lasand-o sa cada pe covorul alb si moale din fata patului urias. Yoongi s-a apropiat indeajuns incat sa-i cuprinda taliuta subtire cu mainile calde si sa ii poata gusta buzele parca unse cu sirop. Si-a fixat palmele pe fesele proeminente ale lui Hoseok, apoi intr-o fortare l-a ridicat de pe podea, tinandu-l in brate. Roscatul si-a incolacit picioarele in jurul bazinului sau si a continuat sarutul pana in punctul in care a fost lasat pe pat si sarutat pe toata zona gatului. Saruturile lui Yoongi pareau rupte din rai, mai ales cand ii prindeau mici portiuni din piele incepand sa o suga pana il ustura si invinetea. Palmele lui ii masau roscatului coapsele fine in miscari erotice, iar la un momentdat i-a muscat din pielea gatului. Hoseok incepea sa respire trepidat si sa scoata unele sunete slabe de placere, dar nu voia sa se lase mereu dominat de Yoongi. Asadar si-a incolacit bratele in jurul gatului blondului si s-a impins in el ajungand deasupra sa.
        Ultima perioada petrecuta cu Yoongi si toate informatiile citite in carti si pe site-uri incepeau sa-l ajute in acele clipe. Isi misca bazinul cu zona intima pe a lui Yoongi, respirand putin greu, in timp ce-i masa talia cu grija. Si-a plimbat palmele pe pieptul lui aplecandu-se peste el si suflandu-i peste buzele constant umezite si excitandu-l astfel al naibii de tare. Yoongi l-a prins de talie. Voia sa-l vada in actiune, ceea ce si Hobi voia sa-i arate invatatorului sau. Asadar i-a prins usor baza gatului cu manutele fine, s-a ridicat incet apoi si-a apasat bazinul pe al sau facandu-l sa geama. Si-a coborat una din maini intre coapsele lui Yoongi si a inceput sa-i mangaie membrul ce devenea tot mai erect, facandu-l de data aceasta el pe Yoongi sa scoata un geamat subtire si lung. Asta l-a uimit putin pe Hoseok. Lenjeria blondului deja se udase.
Yoongi simtea ca ia foc. Hoseok facea miscari erotice deasupra lui, chestie care-l innebunea tot mai rau. A inceput un sarut salbatic introducandu-si limba in cavitatea lui bucala. Jocul dintre limbile lor era unul de 10 ori mai erotic, din cauza ca Yoongi cauta sa-i domine roscatului cerul gurii si sa-l supuna. In acelasi timp isi descheia pantalonii in speranta ca ar fi putut incepe o partida de sex mai agresiva decat toate rundele de pana atunci.
        Tocmai atunci Hoseok s-a ridicat usor din poala lui in genunchi prinzandu-i suvitele blonde si 'fortandu-l' oarecum pe tanar sa-i plaseze saruturi umede si apasate pe abdomen. Yoongi voia sa-l aiba mai repede dar se parea ca Hoseok avea chef sa se joace cu instinctele si simturile lui. Degetele lui Yoongi trageau usor de boxerii sai profitand de faptul ca el isi lasase capul pe spate bucurandu-se de saruturile fierbinti ce ii erau imprimate pe abdomen.
In acea placere intensa Hoseok s-a lasat pe spate, cu buzele blondului pe abdomenul sau, uneori lingandu-i pielea si muscand-o cu grija. Atunci Yoongi l-a penetrat brusc, mai brutal decat de fiecare data. Hoseok a gemut tragandu-si profesorul de suvitele de un blond cafeniu, lasandu-l si pe el sa simta intensitatea cu care intrase in el.
          Yoongi l-a ridicat pe roscat in poala sa, acesta incepand sa faca miscari 'up down' intensificandu-si ritmul cardiac si respiratia. Penisul sau avea o marime considerabila si era dur, ceea ce inca ii provoca durere micutului. Inca putin si Yoongi a simtit cum isi da drumul in el, Hoseok experimentand o senzatie foarte ciudata. A strans asternutul in pumni simtindu-si pieptul si umerii sarutati. Pentru a-si concentra atentia pe altceva si-a lipit buzele de fruntea lui Yoongi sarutandu-l apasat si respirand sacadat. Asta nu putea fi inca un act sexual in care se plangea ca un mucos de 15 ani pentru orice durere sau usturime. Si mai mult de atat, unul in care el era ca o sluga pentru Yoongi. Asadar s-a ridicat din poala lui, prinzandu-l iar de suvitele blonzi. Ce credea el, ca scapa ? Acum Yoongi cobora cu buzele pe abdomenul lui pana cand a prins membrul erect al roscatului si i-a sarutat varful facandu-l pe acesta sa scoata un sunet atat de melodios incat Yoongi i l-a luat in gura urcand lent spre baza, in miscari pe lungime. Ii facea un oral atat de perfect incat Hoseok simtea cum isi da drumul, exact in gura lui. Printre buzele de un roz aprins al roscatului ieseau numai gemete si sunete de genul 'Mh.. a-ah.. ' simtind cum nu mai rezista. Yoongi lasa ca penisul sa-i alunece afara din gura lent pana la capat, apoi il prindea iar, la fel de lent, continuand sa-l stimuleze cu limba.

"ㅡY-Yoongiee... " a gemut acesta slab coborandu-si privirea spre el insa era prea tarziu. Incepea sa ejaculeze.. Iar membrul lui inca era in gura profesorului sau.
Yoongi s-a oprit ridicandu-si ochii spre el si arcuindu-si o spranceana . O incurcase .. ?





 ?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Candelabrele ma-sii de smut ca parca descriu cum infloresc ciresii in Mai, nu cum se fut doua persoane. Ce pula mea.

Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum