-48-

462 94 10
                                    

      “—Bună ziua doamnă Jung. ”

     După ce acel bărbat a vorbit, Hobi l-a privit ciudat, oprindu-se din mers.

“—Luați loc, vă rog. ”

Femeia l-a prins pe fiul ei de încheietura mâinii și s-a așezat pe suprafața canapelei. Roșcatul analiza zâmbetul omului ciudat, privindu-l sceptic.

“—El este fiul dumneavoastră, așa e ? ”

“—Da. El este. ”

Bărbatul și-a întors privirea spre Hobi, făcându-l să se scufunde mai tare în canapea.

“—Numele tău este ? ”

“—Hoseok. Dar îmi puteți spune Hobi. ”

“—Hobi. Pentru început, haide să renunțăm la pronumele de politețe. Ce zici ? ”

Asta a fost destul de dureros. Cuvintele lui i-au adus imediat aminte de ce îi spusese Yoongi la începutul meditațiilor cu el. De ce majoritatea lucrurilor îi aminteau de el ?

“—Bine.. ”

“—Ne puteți lăsa singuri. ” i-a cerut acel om mamei lui Hobi, iar ea s-a ridicat și s-a îndreptat spre ușă.

“—D-de ce ? Un-unde te duci ? ”

Disperarea din el l-a determinat să își întrebe mama, care s-a oprit, i-a zâmbit cald, apoi a răspuns.

“—Te voi aștepta afară. Tu vorbește cu domnul acesta, este un om minunat. ”

Hoseok a păstrat liniștea, privind în urma mamei sale ușa pe care aceasta o închisese. Pentru prima dată se simțea terminat de teama de a fi abandonat. Iar nenea dinaintea lui nu parea tocmai de încredere. De ce l-ar fi lăsat mama lui cu cineva ca el ?

“—Jung Hoseok . ” numele i-a fost strigat iar el a clipit rapid, derutat. “Eu sunt Kim Seokjin, dar îmi poți spune Jin. Sunt absolut încântat să te cunosc. ” vorbea în timp ce și-a întins mâna spre Hobi, pentru a da mâna cu el, politicos.

Dar el a refuzat. A continuat să tacă și să ignore gestul acelui  "Jin", încruntându-se ca un copil.
Ei bine, celălalt a răspuns zâmbind senin, resemnat și și-a retras mâna grijuliu.

“—Să înțeleg că nu ești binevoitor să avem o prietenie. ”

“—De ce sunt aici și de ce cu tine ? ”

“—Oh, păi, nu știi de ce ești aici, corect. Ei bine, îți voi spune. Am auzit cumva, că de la o anumită vreme, treci prin câteva lucruri neplăcute și din această cauză comportamentul tău a suferit schimbări. Eu sunt aici să te ascult și să te fac să te simți bine. Poți să alegi să ai încredere în mine, sau să nu ai. Dar important este să comunicăm. ”

“—Sunt la psiholog, nu ? ” a întrebat Hobi cu ochii supurând de lacrimi.

“—Nu trebuie să o iei astfel. Mă poți considera prietenul tău. ”

“—Ești mult mai mare decât mine. ”

“—Defapt am 25 de ani. ”

Hobi a tăcut și l-a privit inexpresiv.

“—Vreau acasă. ”

“—Curând vei merge acolo. Dar deocamdată încearcă să te descotorosești de toate. ”

Auzind acestea, Hoseok a înghițit în sec și și-a tras năsucul, apoi și-a lăsat ochii spre podea.

“—Este ceva ce te apasă și ai vrea să o spui ? ”

Doing the nasty || Yoonseok || • finalizată •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum