Rozdział 20

506 47 9
                                    

Niedługo 200 follow! (づᗒ﹏ᗕ)づ

- U-shi-wa-ka! - Oikawa wystawiła język pochylając się w stronę zielonowłosego.

- Oikawa-san - rozbrzmiał jego basowy głos.

- Nie tak sztywno, Wakatoshi-kun! Wystarczy Sayuri! - na jej policzkach powstały delikatne rumieńce - Idziemy? - siatkarz przytaknął głową i złapał zaskoczoną orzechowooką za rękę i pociągnął w tylko swoim znanym kierunku - Huh?

- Jesteś czymś zaskoczona? - odwrócił w jej stronę lekko głowę.

- N-nie! - wyrównała z nim kroku i odwazemniła uścisk jego dłoni - Jak tam w ogóle na studiach?

- Hmm? Nie zapisałem się na studia. Jestem w reprezentacji.

- Uaa! A ja o niczym nie wiem!? - wykrzyczała zaskoczona.

- Zdarza się.

- Ale nie mi, Wakatoshi-kun, nie mi - wyprostowała się z godnością, a po chwili roześmiała się - Do jakiej kawiarni idziemy?

- Dowiesz się w swoim czasie...

- Uuu, tajemniczy Wakatoshi-kun jest taki śmieszny - przyłożyła rękę do ust i znowu się zaśmiała.

- Przeszkadza Ci to?

- Co!? Nie! Oczywiście, że nie! - zaprzeczyła szybko. Za szybko.

- Hmm?

- E-em...ten no!...Daleko jeszcze?

- Nie...

***

- Waka-kun! Ta kawiarnia jest boska! Musimy tam wpaść jeszcze raz! Te koty były takie urocze!...Huh?...Coś się stało, Waka-kun? - Oikawa zatrzymała się i nadal przyglądała się zielonowłosemu. Patrzyła jak jego brwi śmiesznie spadają w dół.

- Nic takiego... - szli w niezręcznej ciszy, jednak przerwała ją rozgrywająca.

- Masz kogoś na oku? - zapytała bojąc się odpowiedzi.

- Może...

~Nie zaprzeczył~zaklnęła w myślach i szła dalej.

Siostra Śmieciokawy TooruOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz