" Jeon Sae—"
" I'm Not Jeon Anymore Park Jimin , i'm Back too Park ." Saera mula mendengus kasar . Wajahnya memerah menahan marah .
" Saera , Jangan macamni ."
" Jangan macamni Apa ?! Ini yang terbaik , Sekarang bagitahu aku . Apa yang kau nak ?" Jimin mengetap bibir .
" Jungkook , Nak jumpa kau ?" Wajah Saera mula berubah riak . Dipandangnya jimin sambil mengepal penumbuk .
" Bukan aku dah pesan dekat kau , Jangan sebut nama dia lagi faham tak ?" Jimin Menyerabutkan rambut . Kedua-dua belah bahu saera dicengkam .
"Aku taknak disakiti hanya disebabkan kau , So pergi jumpa dia atau kawan baik kau ni mati—" Sekali lagi saera mendengus kasar . Dia menolak dada jimin dengan kuat dan menghentak kuat kasut tumit tingginya kelantai sambil berjalan masuk kedalam biliknya .
Pintu dikuak kasar , Terserlah-lah Jeon Jungkook yang sedang bermaharajalela dikerusi office Saera . Jungkook tersenyum .
" Sayang—"
"Who's your sayang ? i'm Saera not Sayang ." Saera terus memandang jungkook tajam , Dia benci—Ya tersangatlah benci terhadap lelaki nakal dihadapannya ini .
Jungkook bangun dari kerusi dengan wajah yang membengis , Dia terus menghampiri saera dan menolak badan kecil milik saera kasar keatas sofa .
Tangannya diletak pada kepala sofa dan menunduk memandang saera dengan tatapan tajam .
" Even Kita dah bercerai , Kau tetap kena hormat aku sebagai bekas suami kau Saera . Where's your atitude ? " Saera berdecit kecil .
" my atitude is gone ! All because of you jeon jungkook !" Jerit Saera badan jungkook ditolaknya dengan kuat sehingga lelaki tersebut terduduk diatas meja kaca dibelakangnya .
Terkebil-kebil matanya memandang saera yang mula berdiri . Kini , Dia pula mendongak memandang wajah saera yang dekat dengannya .
" Apa yang jadi dekat awak sebelum ni Jeon Jungkook ? K-kau khianati aku ?" Soal Saera terketar-ketar . Jungkook mengukirkan senyuman sinis . Jarinya naik mengelus pipi saera dengan lembut .
" Yes i'am ." Berubah terus wajah Saera , Mukanya membengis . Badan jungkook kini ditolak lagi sehingga lelaki itu separuh berbaring , Sempat saera tarik tie yang dipakai jungkook .
Kakinya naik diatas meja bersebelahan jungkook .
" Macam mana ? Dan apa lakonan kau selamani ." Datar sahaja suara saera bertanya , Jungkook berdehem dan mengukirkan senyuman nakal . Betis saera yang berada disebelahnya dipandang sambil menolak lidahnya ketepi pipi .
Dagu Jungkook ditarik agar memandangnya . " Aku tak suruh kau tengok kaki aku Jeon Jungkook Napeun Namja . Aku suruh kau bagitahu apa lakonan kau selama kita berkahwin ?" Jungkook menjelingnya tajam .
" Jeon—Ani Park Saera , Kau ingat . Kau seorang sahaja yang jalankan misi ? Hello , aku jeon jungkook . Turut diarah untuk melaksanakan tugas agar kau jatuh ketangan aku ."
" Aku akui , Waktu kita berkahwin . Aku cintakan kau—Tapi hanya sementara . Cinta tu kembali hilang bila aku kena ketuk .Dan semuanya seperti yang dirancang oleh Aku dan Appa aku ."
Tanpa berkata apa-apa , Pipi jungkook ditumbuknya separa kuat . Terus terteleng kepala jungkook . Saera menjauhkan dirinya sedikit . Dipandangnya jungkook yang sedang meludah darah .
" Kau cabar Aku Park Saera ." Jungkook mula mara , Dia bangkit dan menatap tajam wajah saera .
" Kau pun Cabar aku Jeon Jungkook . Aku Benci kau . Kau faham tak ?" Jungkook tergelak sinis .
" Kau Marah ?" Pipi Saera diusapnya lembut . Terus saera menepis . Dia mengangguk.
" Yes . Aku marah . Aku marah dekat kau ." Kening Jungkook terangkat .
" Aku ? Kenapa aku ?" Saera mengetap bibirnya . Terus dia menjeling jungkook .
" Sebab kau , Bagi aku jatuh cinta dekat kau . Kau buat aku cintakan kau separuh mati dan percayakan kau selamanya . Kau buat aku tak tentu arah dengan kau . Kau bagi jantung aku berdegup kencang ."
" Kau tahu ? Bila jantung aku berdegup , Apa kau akan buat tanpa kau tahu ?" Jungkook menjungkitkan keningnya .
Saera terus mendekati jungkook , Leher jungkook ditariknya kasar lalu bibir jungkook dikucup . Membulat terus anak mata jungkook .
Mata mereka bertembung , Saera mula melepaskan ciuman dan terus berlalu keluar . Jungkook menggigit bibir .
Bibirnya yang dikucup oleh saera dipegangnya menggunakan dua jari . Dia tersenyum .
" K-kau buat aku rasa ketagih nakkan bibir kau lagi ."
Gangster .
Jeon Jungkook .