Pov Fay Caldwell
De uren gingen sneller dan ik gehoopt had. Het liefst zou ik nu op school blijven maar dat gaat helaas niet. Ik zucht even en loop dan naar mijn locker waar ik het een en ander nog uit moet halen. Met tegenzin sla ik mijn locker dicht en loop naar mijn scooter. Ik zet mijn tas onder mijn voeten neer en start mijn scooter. Langzaam rij ik naar huis.
Eenmaal thuis, zet ik mijn scooter terug in de garage. Ik loop naar binnen. Het is stil, zo stil dat ik het getik van de klok kan horen. Ik zet met een klap mijn tas op tafel en loop naar de keuken. Ik trek de koelkast open en pak wat te drinken voor mezelf.
Ik loop met het glas naar de kamer. De bel gaat en ik wil eigenlijk niet open doen maar ik moet wel. Ik zet mijn glas gauw op de tafel en loop dan naar de deur waar inmiddels drie keer achter elkaar gebeld wordt. Ik trek de deur open. 'Kun je ophouden?' bijt ik hem bot toe. 'Hangt ervan af.' zegt hij en laat zichzelf binnen. 'Hey, zei ik dat je binnen mocht komen?' roep ik. Hij negeert me en gaat op de bank zitten.
Ik staat hem even aan. 'Ga je nog wraak nemen op Noah?' Ik sla mijn armen over elkaar. 'Ik zei toch nee.' 'Kom op babe. Ik weet dat je het wilt.' Ik schud mijn hoofd. 'Wat als ik nou chantage materiaal heb?' 'Heb je dat dan?' Hij grijnst. 'Je kan hem zo erg vernederen. Terug pakken voor wat hij jou aan heeft gedaan.' zegt hij en legt het plan uit. Ik denk even aan dat ene zwembadfeestje.
Ik ga op de stoel tegenover de bank zitten. 'Hoe weet je dat eigenlijk?' vraag ik. 'Ik was op dat feestje.' Ik kijk weg. 'Dus wat zeg je ervan?' Hij steekt zijn hand uit. Ik twijfel even maar pak dan zijn hand toch maar aan. 'Welkom aan de slechte kant.' zegt hij met een gigantische grijns op zijn gezicht. 'Het is eenmalig, dus haal die grijns maar gauw van je gezicht Calvin.' 'Wat jij wil babe.' Ik sta op en loop naar de tafel waar ik tegenaan leun.
'Ik kan je echt niet uitstaan.' mompel ik zachtjes. 'Komt nog wel.' Hij lacht zijn perfecte witte tanden bloot. 'Gaan we nog aan dat project of had ik mijn tijd beter kunnen besteden?' Zijn ogen doorboren de mijne. 'Ligt eraan, wat jij onder beter verstaat?' 'Seks.' Hij staat op. 'Maar ik denk dat dat alsnog wel geregeld kan worden.' Hij loopt op me af, pakt mijn handen vast en begint mijn nek te kussen. Geschrokken trek ik mijn knie omhoog maar Calvin was me al voor.
'Wat is er babe?' Ik slik even. Ik wil schreeuwen, bewegen en tegen stribbelen, maar er komt geen geluid uit mijn keel en ik sta vastgenageld aan de grond. Calvin kijkt me aan. De angst is van mijn gezicht af te lezen. 'Calvin stop.' piep ik. Hij laat me tot mijn verbazing los en zet een stap naar achter. 'Shit Sorry Fay.' 'Ga.' Ik wijs naar de deur.
Ik heb de moed om te schreeuwen. 'Ga.' schreeuw ik. Calvin weet niet hoe gauw hij weg moet komen. Met een klik valt de deur achter hem in het slot. Ik ga verslagen op een stoel zitten. Met trillende vingers probeer ik Luna te bellen. De telefoon gaat een aantal keer over voordat ze opneemt. Huilend leg ik haar uit wat er zojuist is gebeurd. Ze probeert me een beetje te kalmeren en verzekerd me dat ze er binnen vijf minuten is.
Ze maakte geen geintje, want na precies vijf minuten was ze er. 'Ik heb misschien het snelheidslimiet iets overtreden.' zegt ze. Ze weet een klein glimlachje op mijn gezicht te toveren. 'Ik zou niet weten wat ik zonder je moet.' zeg ik. Ze komt naast me zitten en trekt me in een knuffel. 'Als ik die vieze gore klootzak te pakken krijg he. Dan is hij van mij.' Ik blijf even stil. 'Wat heeft hij nog meer geprobeerd?' vraagt ze. 'Alleen dat. Verder niks.'
'Oh en ik ga eindelijk mijn wraak nemen op Noah.'
-----------------------
Heyhoi,
Ik hoop dat jullie het tot zover leuk vinden! Laat even weten wat je ervan vindt!
XxAyella❤️
JE LEEST
From sweet to bitter
Romance'Als je er eenmaal van geproefd hebt, wil je niet meer terug.' Wanneer de lieve Fay een voorproefje krijgt van het slechte, slaat alles om. Ze veranderd van de lieve suikertante naar het bittere kreng dat de school terroriseert. En dat allemaal omd...