12// mijn specialiteit

881 23 0
                                    

Pov Fay Caldwell

Ik trek giechelend terug. Calvin staart me aan, springt dan omhoog en tilt me op waarna hij me mee neemt naar boven. We struikelen half de kamer in. 'Ho sorry.' lachen we als we een verkeerde kamer binnen lopen.

We openen gauw de deur naar een andere kamer. Ik heb nog nooit zoveel lust gehad, nog nooit verlangde ik zo erg naar een jongen. 'Nooit gedacht dat ik ooit nog het bed met Fay Caldwell zou delen.' grijnst hij. 'Shut up en zoen me gewoon.' zeg ik met dubbele tong. Half dronken en half nuchter probeer ik mijn shirtje uit te trekken als Calvin de deur dicht doet. 'Fay stop.' zegt hij. 'Waar heb je het nou over?' vraag ik en krijg eindelijk mijn shirtje uit.

Hij zucht. 'Je bent dronken, we moeten dit niet doen.' Ik loop op hem af en sla mijn armen om zijn nek. Ik ga op mijn tenen staan en mijn lippen raken net die van hem. 'Ik snap het.' zeg ik. Ik laat hem los en ga op het bed zitten. 'Het is niet dat ik het niet wil, heel graag zelfs, maar je bent dronken en ik slaap niet met meiden die dronken zijn.' zegt hij.

Ik pak mijn shirtje en trek die aan. Ik loop zo gauw als ik kan de kamer uit. Met een rood hoofd bots ik tegen Flynn op. Hij is behoorlijk dronken en staat te wankelen op zijn benen. Hij pakt me bij mijn heupen vast en begint met me te dansen. 'En jij waarschuwde Jordynn nog wel voor de drank?' zeg ik hoofd schuddend. 'Flynn laat haar los.' zegt Calvin achter me. 'Je kunt me ook met rust laten.' zeg ik.

Calvin komt achter me staan en pakt me over van Flynn. 'Harlow kijkt.' zegt Calvin. Ik gebruik het moment en draai me om. Met de handen van Calvin op mijn heupen, dans ik op de maat van de muziek. 'Waarom doe je dit?' vraag ik. 'Ik zie graag een meisje haar ware aard en laat dat van jou nou net wraakzuchtig zijn.' 'Nee ik bedoel waarom Harlow?' 'Ik heb nog wat af te handelen met die bitches. Geen zorgen babe.' Hij draait me een keer in het rond en zorgt ervoor dat onze hoofden weer verdomt dicht bij elkaar komen.

'Waarom wil jij Harlow vernederen?' 'Dacht dat jij echt alles wist?' Ik glimlach eventjes. 'Ik heb alleen gehoord dat ze je voor Aubrey aan de kant zette. Ik knik. 'Dat niet alleen. Ze heeft me compleet zwart gemaakt bij alles en iedereen. Ze heeft mijn geheimen verteld, over me geroddeld en daar ben ik gewoon klaar mee. Ik ben klaar met mensen die mij vernederen of gebruiken. Vanaf vandaag is het alleen nog maar ik.' Calvin grijnst.

'Perfecte moment.' Hij zwaait me achterover en geeft me daarna een zoen. Een lange onafgebroken zoen, tot dat Harlow samen met Riley en Aubrey voorbij loopt. Calvin verbreekt de zoen en laat me los. 'Je hebt ze flink pissig gekregen.' zegt hij. 'Mijn specialiteit vanaf nu toe.' Ik grijns even. 'En nu?' vraag ik. Ik krijg geen antwoordt en hij loopt gewoon weg.

Ik doe er niet zoveel op uit, voornamelijk omdat ik een tikkeltje ben aangeschoten. Ik besluit op zoek te gaan naar Harper, Jordynn en Luna. Niet veel later heb ik Harper gevonden, dansend op de bar. 'Kom daar vanaf.' roep ik haar toe. Ze negeert me compleet. 'Hey Fay. Kom erbij.' hikt ze. 'Nee dank je. Waar zijn Jordynn en Luna?' vraag ik. 'Kun je niet uitkijken?' roept een harde stem. 'Laat maar heb ze al gevonden.'

Ik loop op het geschreeuw af en mijn voorgevoel klopte. 'Luna.' mompel ik. Ze staat te schreeuwen tegen Alan. Ik ga achter haar staan. 'Lu, rustig.' zeg ik. 'Begin jij nu ook al?' Ze kijkt me boos aan en ik gooi mijn armen in de lucht. 'Sorry.' mompelt ze en loopt daarna weg. 'Die is aangebrand.' Hij lacht en ik bal mijn vuisten. In een haal, raak ik zijn gezicht waarna ik met een snelle pas achter Luna aan loop. 'Lun?' 'Laat me met rust.' zegt ze en loopt daarna van me weg.

Ik haal mijn schouders op en besluit terug naar binnen te gaan om me helemaal te bezatten.

From sweet to bitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu