Pov Fay Caldwell
Ik trek terug en kijk hem even aan. 'Volgende.' zeg ik en kijk weg. Calvin pakt het flesje en draait deze. Hij komt uiteindelijk tot stilstand bij Luna. Hij loopt op haar af, pakt haar vast en kust haar. Ik kijk weg en een golf van jaloezie spoelt door me heen. Ik zucht even. 'Wat is er babe?' vraagt Calvin als hij weer naast me komt zitten. 'Oh niks hoor.' zeg ik en pak het flesje waar ik een flinke draai aan geef.
In spanning wachten we af tot het flesje tot stilstand komt. Ik zucht even als het stopt. Met tegenzin kijk ik naar hem. Waarom juist nou hem? Hij kijkt me aan. 'Wat moet dat moet dan maar.' mompel ik en ga naast hem zitten. 'Niet zo treurig, je mag mij zoenen.' lacht hij. "Daar heb je dat ego weer. Als het nog een keer terug komt, dan zorg ik ervoor dat je een klap op je neus krijgt net zoals in de aula toen.' 'Gaan jullie nog zoenen zodat we verder met ons spelletje kunnen of hoe zit dat?'roept Alan door de kamer.
Weer laat ik een zucht horen en breng met tegenzin mijn hoofd dichter bij die van Calvin. Ik wilden het bij een simpel kusje laten maar Calvin denkt er anders over. Hij legt zijn hand op mijn wang en trekt me met zijn andere arm half op schoot zodat ik geen kant op kan. Zijn lippen raken de mijne en heel even ontstaat er vlinders in mijn buik.
'Ja zo kan die wel weer.' roept Flynn. ik begin te lachen waardoor er een einde aan de zoen komt. Calvin begint ook te lachen en kijkt me daarna aan. Hij verstevigd zijn grip een beetje waardoor ik niet meer van zijn schoot af kan. 'Denk dat je maar gewoon moet blijven zitten.' grijnst hij. 'En wat nou als ik dat helemaal niet wil?' 'Dan heb je helaas pech babe.' Ik grinnik even en laat het dan maar voor wat het is.
'Zullen we het hier maar bij laten?' zegt Carson. Iedereen stemt in. 'De andere cheerleaders komen helemaal niet he?' Calvin knikt. Ik spring van zijn schoot. 'Je denkt af en toe echt dat we dom zijn. Dat we zo makkelijk in jullie leugentjes trappen.' zeg ik. 'En toch ben je hier babe.' Hij grijnst. 'Dat is om dit te doen.' Ik pak een glas van de tafel en gooi de inhoud over hem heen. 'Kom meiden we gaan.' zeg ik en loop daarna de woonkamer uit.
Ik kijk even om en ik zie Calvin opstaan en achter ons aanlopen. 'Ga maar vast naar buiten. Ik zie jullie zo.' De meiden knikken en lopen naar buiten. 'Wat wil je nou babe. Jij weet ook niet wat je wil.' lacht hij. 'Volgens mij weet je heel goed wat ik wil, ik moet alleen mijn nieuwe reputatie hoog houden.' Ik grijns. 'Een reputatie die ik je gegeven heb.' 'Ja dat is waar.' Hij komt pal voor me staan. 'Wat zeg je ervan als we onze reputatie nog hoger brengen?' 'Ik luister.' zeg ik.
'Jij wilt Aubrey vernederen samen met Harlow. Ik wil Aubrey een keer goed zien huilen. Dus wat zeg je ervan als we een relatie faken?' zegt hij. 'We hebben het er nog wel over. Ik laat het je morgen weten.' zeg ik. Ik wil me omdraaien maar hij pakt een van mijn polsen beet en trekt me naar achter. Hij drukt in een keer zijn lippen op die van mij, wat heel onverwachts komt.
Na een korte zoen, trekt hij terug en loopt zonder iets te zeggen terug naar de woonkamer. 'Ugh wat doe je toch met me?' mompel ik als ik de vlinders in mijn buik weer voel. 'Kom je nog?' roept Jordynn. 'Ja kom eraan.' mompel ik nog steeds een beetje verbaasd over net. Ik loop door de voordeur naar buiten. 'Waarom duurde het zolang?' vraagt Luna. 'Was nog wat vergeten.' zeg ik. Ik kijk even achterom en zie dat Calvin en de jongens voor het raam staan. 'Ze sporen niet, kom mee Fay.' zegt Harper en trekt me mee waardoor ik uit mijn gedachte gehaald wordt.
Het laatste wat ik zie is Calvin die grijnst.
JE LEEST
From sweet to bitter
Romance'Als je er eenmaal van geproefd hebt, wil je niet meer terug.' Wanneer de lieve Fay een voorproefje krijgt van het slechte, slaat alles om. Ze veranderd van de lieve suikertante naar het bittere kreng dat de school terroriseert. En dat allemaal omd...