Old Magcon

101 11 6
                                    


Co to jest Magcon? O co w tym chodzi?

Magcon - Meet And Greet Concerts

Jak sama nazwa mówi są to spotkania z idolami oraz ich występami (?) nie wiem jak to określić haha. W zamyśle miała być to grupka chłopców, którzy w ostatnich czasach zyskiwali coraz to większą "sławę" poprzez dobrze wtedy znaną aplikację Vine (portal społecznościowy na którym można było tworzyć 7 sekundowe filmiki). Powstał, więc w listopadzie 2013r. Magcon (obecnie mający nazwę Old Magcon, ale o tym kiedy indziej). W głównym składzie znajdowali się: Nash Grier, Shawn Mendes, Matthew Espinosa, Cameron Dallas, Aaron Carpenter, Carter Reynolds, Taylor Caniff, Jack Johnson i Jack Gilinsky. Mimo wstępnych planów do tamtejszego Magconu również została przyłączona dziewczyna - Mahogany LOX. Jakiś czas póżniej dołączyli się też Hayes Grier (brat Nasha) oraz Jacob Whitesides.

Jak to wyglądało? Na czym miało to polegać?

Wszyscy chłopcy wyruszyli w trasę. Mieściła ona jedynie miasta znajdujące się w Stanach Zjednoczonych. Normalnie można było kupić sobie bilety i pojechać na coś takiego. Zaczynało się to od występu gdzie wszyscy gromadzili się pod sceną na której byli chłopcy (i Mahogany). Głównie robiono tam różne śmieszne filmiki na Vine, zapraszano kilka fanek na scenę (które po całym show mogły z nimi porozmawiać na obecności), wygłupiali się (oj, strasznie się wygłupiali haha) oraz śpiewali. Tak, dobrze słyszeliście śpiewali. Shawn Mendes, Jacob Whitesides, Jack Gilinsky oraz Jack Johnson potrafili śpiewać i to oni właśnie wykazywali się zdolnością artystyczną na odbywającym się show. Po całym przedstawieniu chłopcy starają się zrobić zdjęcia z każdą fanką. Jedynie gdy posiadało się bilet VIP miało się pewność, że chłopaków się spotka. Taki bilet upoważniał do spotkania się z nimi przed koncertem, zrobienia sobie z nimi zdjęcia i dostaniu kilka gadżetów z ich merchu.

Co do samych chłopaków i całej organizacji uważam, że była w tamtym przypadku świetna. Może na takowym koncercie nie byłam, lecz wnioskując z relacji wielu dziewczyn bądź filmików na których wszyscy się śmieją i dobrze bawią. Mogę śmiało stwierdzić, że zarówno atmosfera jak i cały przebieg występu był raczej udany. Natomiast jeżeli mowa o członkach grupy to była to jedna z najpamiętniejszych oraz najzabawniejszych jakie posiadał Magcon. Wszyscy chłopcy wraz z Mahogany szybko załapali między sobą więzi i nie było z tym większych komplikacji. Same spotkania z nimi były wielkim przeżyciem i to nie ze względu, że: o jejku zobaczyłam idola!1!1! Tylko dlatego, że chłopcy mimo posiadających reguł całego spotkania bardzo szanowali wszystkie swoje fanki. Mieli tak naprawdę gdzieś, że nie powinni je podnosić, całować czy inne takie. Cieszyli się chwilą tak jak i one co było naprawdę z ich strony w porządku. Nie brakowało momentów gdzie to oni sami kłócili się z ochroną, bądź po prostu ją ignorowali. Starali się wszystkie traktować identycznie i skoncentrować na każdej swoją uwagę. 

-----------------------------------------------------------

Wow, nie mogłam doczekać się tej chwili kiedy napisze o moich chłopaczkach!😍 Kto uwielbia Magcon tak samo jak ja? Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie!
              
                                             ~ Pattyx  

FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz