Ariana Grande- świąteczne piosenki.

98 15 1
                                    

Ariana do tej pory wydała dwa świąteczne minialbumy, i jedną równie świąteczną piosenkę która nie jest na żadnym albumie.

Jej pierwszy świąteczny minialbum Christmas Kisses miał swoją premierę 13 grudnia 2013 roku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jej pierwszy świąteczny minialbum Christmas Kisses miał swoją premierę 13 grudnia 2013 roku. Znajdują się na nim 4 piosenki:
1. Last Christmas (cover)
2. Love is Everything
3. Snow in California
4. Santa Baby (ft. Liz Gillies)

Album nie zawiera żadnego singla. To po prostu 4 (świetne) piosenki o tematyce świąteczno- miłosnej.
Osobiście moimi ulubionym utworami z tego albumu są cover Last Christmas oraz Love is Everything.

Singiel Santa Tell Me ukazała się 23 listopada 2014 roku w postaci postaci zwykłego audio.
3 dni później (26 listopada) ukazało się (moim zdaniem) niesamowite Lyric Video, przez które przewijały się zdjęcia Ari z dzieciństwa, najczęściej z bratem albo dziadkami. 12 grudnia tego samego roku wyszedł teledysk do którego Ariana zaprosiła swoich przyjaciół, a piosenka oficjalnie stała się singlem. To obecnie najpopularniejsza świąteczna piosenka Ariany.

Drugi świąteczny minialbum- Christmas & Chill wyszedł 18 grudnia 2015 roku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Drugi świąteczny minialbum- Christmas & Chill wyszedł 18 grudnia 2015 roku. Składa się z 6 piosenek o tej samej tematyce co poprzedni. Jego tracklista prezentuje się następująco:

1. Intro
2. Wit It This Christmas
3. December
4. Not Just On  Christmas
5. True Love
6. Winter Things

Mimo iż ten album jest bardzo popularny, i Ariana swojego czasu bardzo go promowała, to przyznam wam szczerze że nie podchodzi mi do gustu. Nie wiem, jest jakiś inny.
Ale szczerze, podoba mi się Onesie zaprojektowane przez Briana i Scott'a.

W komentarzu możecie napisać wasze 2 ulubione piosenki Ari o świątecznym klimacie. Moje to zdecydowanie cover Last Christmas i Santa Tell Me, a więc to by było na tyle, do zobaczenia w ostatnim rozdziale przed końcem sezonu na Fandoms.
Ostatnia prosta żeby zadać pytania do Q&A!

Ale wróć. O czymś chyba zapomniałam prawda? A no tak! Przecież dzisiaj 24 grudnia. A więc!

Z okazji Świąt, w imieniu całej ekipy, pragnę życzyć wam cudownej atmosfery, spędzenia czasu z najbliższymi i wielu prezentów pod choinką, oraz szczęśliwego nowego roku. Mam nadzieje że w 2019 spełnicie wszystkie swoje marzenia i życiowe cele.
Gdyby nie wy, na pewno dawno byśmy z tego zrezygnowały, ale swoją aktywnością pod rozdziałami pokazujecie że kogoś interesuje to co robimy, i bardzo nas to cieszy. Jeszcze raz, dziękujemy za wszystko i życzymy wam wesołych Świąt.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz