Stranger things, czyli jeden z najsławniejszych seriali na przełomie 2016/17 roku. Opowiada on o czwórce przyjaciół, zapowiada się spokojnie, chłopcy gadają w grę planszową, wspólnie spędzają miło czas, lecz do czasu...
Kiedy Will wraca domu, po przegranej grze, dzieje się coś strasznego, coś go goni, ucieka więc do domu, gdzie również nie jest bezpieczny. Kiedy ucieka do szopy, demogorgon go zabiera. To jedna zagadka.
W dniu kiedy Byers znika w lesie, gdzie szukają go przyjaciele znajdują łysą dziewczynkę z psychokinezą. Lucas i Dustin są sceptycznie nastawieni na dziewczynę i obwiniają ją o zaginięcie ich przyjaciela. Nie pomaga niestety fakt, że dziewczyna prawie nic nie mówi i jest cały czas wystraszona.
Serce natomiast pokazał jej Mike, który się nią zaopiekował. Chciał aby mu zaufała, stąd też wzięły się słowa Promise? Promise.
Nastka, bo tak nazwał ją Mike, co jest po prostu skrótem od "Jedenaście", próbowała pomóc w odnalezieniu Will'a. Jednak kiedy nastaje czas finału, dziej się najgorsze. 011 musi zmierzyć się z demogorgonem, jest osłabiona, jednak walczy, chce walczyć, więc czy to koniec? Oddaje się potworowi, aby oni byli bezpieczni.
Oczywiście jest dużo łez, nie tylko przyjaciół, ale także nas, widzów, którzy to oglądali.
Mi osobiście pierwszy sezon bardzo się podobał, ponieważ dużo się działo, oglądało się to na jednym wdechu, mimo to, że miał smutne zakończenie to jest to jak narazie moja ulubiona część.
-----
Hejka kochani z tej strony Wicia. Widzimy się co poniedziałek na st, a także w inne dni z innymi osobami, ale jakimi narazie nie powiem, życzę miłego dnia oraz szczęśliwego 4 lipca!!!
CZYTASZ
Fandoms
РазноеBędziemy tu publikować historie, newsy itp o naszych idolach. Zamiast sławnych osób pojawią się także seriale! Celebryci: • Justin Bieber • Ariana Grande • Billie Eilish • Nicki Minaj • Troye Sivan • Little Mix • Magcon • Johnny Orlando • Bar...