Halsey - Biografia

53 10 2
                                    

Cześć tu znowu Magda i tym razem przychodzę z Halsey.

Ashley Nicolette Frangipane, czyli Halsey urodziła się 1994 roku 29 września w New Jersey. Jej rodzice to Nicole, która pracowała jako ochrona w szpitalu i Chrisa, który sprzedawał samochody. Ma również dwóch młodszych braci - Dante i Sevina. Ma pochodzenie, irlandzkie, włoskie, afroamerykańskie i węgierskie.

W młodzieńczych latach grała między innymi na skrzypcach i wiolonczeli. Zaczęła grać na gitarze natomiast około 14 roku życia. W 16 roku życia wykryto u niej chorobę afektywną dwubiegunową. Gdy zaczęło brakować funduszy na między innymi by zapłacić czynsz, Ashley zaczęła grać akustycznie w różnych miastach.Jej pseudonim wziął się z jednej z ulic na Brooklynie, gdzie uwielbiała przebywać.Gra rock oraz pop.

Inspiracjami muzycznymi dla Halsey są : The Neighbroudhood, Ed Sheeran oraz The 1975. Uwielbia japońską kulturę oraz kocha kupować ubrania w sklepach typu Vintage. Inspiruje się również ( chodzi o styl ubierania się ) Perrie Edwards, Miley Cyrus, Carą Delevinge oraz Alyshią Nett. Fani czasami nazywają ją mamą, czego nie lubi. Jest feminisktą. W wieku 20 lat zaszła w ciąże i poroniła. Jej ulubionym kolorem włosów był niebieski.

•W 2014 roku wydała swój pierwszy album - Room 93 EP.

•W 2015 roku wydała Badlands - Czyli mój ulubiony album z jej półki. Kojarzycie może piosenkę Gasoline lub Colors? Jeśli tak, to właśnie znajdują się na tym albumie.

•W 2017 wydała Hopeless Fountain Kingdom. Tutaj możecie znać Strangers, które nagrała z Lauren.

Już na początku kariery przyznawała, że jest biseksualna. Była w związku z G-Eazy który zakończył się tego lata.

Pracowała z takimi osobami jak Justin Bieber, The Chainsmokers, Lauren Jeuregui, Khalid oraz G-Eazy.

~~~

Jeszcze raz - cześć. Mam nadzieję, że zachęciła was by czytać w każdą środę do końca grudnia o Halsey. W następną środę chciałabym zrobić recenzje Badlands, wiec zachęcam do poczekania do środy :D

FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz