Justin Bieber- Powrót do młodości?

68 12 0
                                    


Po całej trasie Stadium Juss znów postanowił spokojnie pomieszkiwać sobie w LA, a na przeróżnych serwisach społecznościowych temat Biebera ucichł na jakiś czas. Dopóki nie zauważono piosenkarza wybierającego się do kościoła wraz z Seleną Gomez. Od razu wszelkie plotki nasiliły się, a teorii na temat ich dalszego związku było bardzo wiele...

Z tego co nam wiadomo menager Justina- Scooter Braun zachęcił wokalistę, aby odnowił kontakt z jego byłą. Początkowo Justin jak i sama Sel byli przeciwni temu pomysłowi, lecz z biegiem czasu ich nastawienia do siebie ponownie się zmieniły. Co niedzielę Bieber razem z Gomez wybierali się na mszę do kościółka nieopodal Kalifornii. Czas minął niemiłosiernie, a Justina nie raz widziano w obecności Seleny. Można było wszędzie zobaczyć tą dwójkę razem. Wszystkie amerykańskie serwisy oszalały na punkcie owej pary. Zaczęto wypisywać prze różne historie, coraz to więcej artykułów. Fanki natomiast mocno kibicowały Justinowi, aby wrócił do swojej ukochanej. Jednak jedno zdjęcie skreśliło wszystkie możliwe historie, definitywnie potwierdzając związek Biebera i Gomez. Mianowicie było to zdjęcie zrobione ukradkiem na meczu hokeja, gdzie szatyn pomiędzy barierkami pocałował się z dziewczyną. Wszyscy już nie mieliśmy co do tego wątpliwości. Następnie Selena, która pojawiła się na jednym z rozdaniu nagród potwierdziła oficjalnie, że ona i piosenkarz ponownie są razem. Fanki były wniebowzięte i czekały jedynie na dalsze wydarzenia. Podczas ich związku Jeremy (ojciec Justina) organizował swój ślub z jego narzeczoną, która wówczas była w ciąży. Justin natychmiastowo zadeklarował swoje przyjście i razem z Seleną pojawił się na ślubie ojca.

Wszystko wydawało się być pięknie. Justin poukładał sobie życie na nowo, fanki nie narzekają, bo idol nie dawno odwiedził na trasie sporo miast. Nic tylko się cieszyć! Niestety nic nie trwa wiecznie i po kilku miesiącach znów pomiędzy tą dwójką wznieciły się kłótnie. Raz chodzili weseli pomiędzy wieloma restauracjami, a później kłócili się i nie potrafili wytrzymać ani sekundy w swojej własnej obecności. Ostatecznie para się rozstała. Nikt z nas do dziś nie zna konkretnej przyczyny rozstania. Znajomi Seleny twierdzą, że wokalistka pragnęła oświadczyn oraz poczucia bezpieczeństwa. Natomiast osoby z otoczenia Justina są zdania, że Gomez najwidoczniej nie była tą jedyną. Fani byli zawiedzeni, a kłótnia w social mediach sięgała zenitu. Wszystkie awantury i spekulacje na temat związku z aktorką ucichły, gdy na jaw wyszła nowa informacja: JUSTIN BIEBER I HAILEY BALDWIN OFICJALNIE POTWIERDZILI ZWIĄZEK! Niektórzy się cieszyli, a inni natomiast płakali. Justin po niecałych dwóch miesiącach znalazł nową wybrankę. Czy właśnie Hailey jest tą jedyną? Jak układał się ich związek? Więcej o tym w następny poniedziałek!

-----------------------------------------------------------

Hejka, tu Patty_1500! 💕

Przepraszam za opóźnienie, ale musiałam się uczyć na fizykę. Ugh, kto nie lubi jej tak samo jak ja? Piszcie w komentarzach co sądzicie o rozdziale! Czy wam się podobał czy nie? A także napiszcie czy jesteście bardziej #teamSel czy #teamHailey? Do następnego x

FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz