1. Southy, Moose, (psy Michaela) Duke (pies Caluma) i Petunia (pies Luke'a) mają własne konta na instagramie.
2. Niektórzy ludzie uważali/uważają, że piosenka ,,She's Kinda Hot'' jest za bardzo podobna do ,,Teenagers'' - My Chemical Romance
3. Słowo ,,Calm'', czyli po polsku ,,spokój'', to zestawienie pierwszych liter imion członków 5sos
4. Piosenka ,,Lie To Me'' prawdopodobnie opowiada o byłej dziewczynie Luke'a - Arzaylei Rodriguez
5. Tylko Michael nie jest autorem tekstu ,,Valentine,, i ,,Lie To Me''.
6. Na początku coveru ,,If It Means A Lot To You'' Michael pokazuje na Luke'a i mówi - ,,Hey, this i Michael, a and this... I'm Michael...''
7. Felivers to prawdopodobnie jedyny polski zespół, który nagrał covery 5sos. Zna ktoś ich?
8. Na początku chcieli nazwać się ,,Bromance''
9. Ashton ukończył szkołę jako jedyny z zespołu.
10. Michael zaczął grać na gitarze, dzięki grze ,,Guitar Hero''
11. Ashton należał kiedyś do zespołu ,,Swallow The Goldfish''
12. Przed założeniem zespołu Luke i Michael nienawidzili się
13. Była dziewczyna Michaela - Abigail Breslin napisała o nim piosenkę - ,,You Suck''
14. 1 kwietnia to oficjalne święto polskich 5sosfam. W 2014r. odbył się koncert w Berlinie, na którym pojawiło się dużo polskich fanów. Później zaczęli oni krzyczeć ,,Poland'' i w końcu Ashton powiedział te magiczne słowa - ,,I love Poland''
15. Na jednym z koncertów 5sos rozmawiali o swoich ksywkach. W pewnym momencie ktoś z widowni krzyknął ,,Michael is kitten!''. Luke się z tym zgodził. Poniżej zdjęcie ,,8 dodatkowych powodów dlaczego Michael tak naprawdę jest kotem''
CZYTASZ
Fandoms
RandomBędziemy tu publikować historie, newsy itp o naszych idolach. Zamiast sławnych osób pojawią się także seriale! Celebryci: • Justin Bieber • Ariana Grande • Billie Eilish • Nicki Minaj • Troye Sivan • Little Mix • Magcon • Johnny Orlando • Bar...