Hejka! Tutaj po raz kolejny Zuza, i dzisiaj zajmiemy się 13 powodami, a dokładniej cytatami z książek i serialu.
Jeżeli uważacie, że obydwie opcje poznania historii Hannah są płytkie i bez większego morału oraz nie dają do myślenia to mam nadzieję, że ten rozdział zmieni wasze zdanie.
1 ,,Miłością nie utrzymasz przy życiu''
2 ,,Ale dlaczego? Dlaczego zawsze gdy ktoś nas razem widział, udawałem, że to absolutnie nic nie znaczy? Za wszelką cenę chciałem, żeby inni wierzyli, że jesteśmy tylko kolegami z pracy.
Broń Boże parą. Po prostu pracującymi razem znajomymi.
Dlaczego?''3 ,,Bo kiedy pozujesz, wiesz, że ktoś patrzy. Przywołujesz na twarz najlepszy uśmiech. Popisujesz się najsympatyczniejszą stroną swojej osobowości''
4 ,,Dlaczego jej posłuchałem? Dlaczego ją tam zostawiłem?
Potrzebowała mnie i wiedziałem o tym. Ale bałem się. Raz jeszcze pozwoliłem sobie na strach.''5 ,,Nie miałem pojęcia, co naprawdę o mnie myśli. Bladego pojęcia, jaka naprawdę jest.
Zamiast tego wierzyłem w to, co mówili o niej inni. I bałem się tego, co mogą powiedzieć o mnie, gdyby wyszło na jaw, że ją lubię.''6 ,,Jeśli słyszysz piosenkę, która wywołuje u ciebie łzy, a nie chcesz już płakać, nie słuchasz jej więcej.
Ale nie da się uciec od samego siebie. Nie można postanowić, że się już nie będzie siebie oglądać. Wyłączyć zgiełku w swojej głowie.''7 ,,Słyszę, jak ktoś traci nadzieję stawia na sobie krzyżyk. Ktoś, kogo znam. Kogo lubię.
Słyszę. ale jestem już spóźniony.''8 ,,- Teraz czuję się chyba zagubiona. Jakby pusta.
- W jaki sposób pusta?
- Po prostu pusta. Nie zależy mi już.''Dziękuję za przeczytanie rozdziału i widzimy się za tydzień!
~Zuza
CZYTASZ
Fandoms
AcakBędziemy tu publikować historie, newsy itp o naszych idolach. Zamiast sławnych osób pojawią się także seriale! Celebryci: • Justin Bieber • Ariana Grande • Billie Eilish • Nicki Minaj • Troye Sivan • Little Mix • Magcon • Johnny Orlando • Bar...