10 rzeczy których prawopodbnie nie wiesz o HP

104 11 0
                                    

Cześć!

Tu znów Julka. Dzisiaj ponownie Harry, a ja bez przedłużeń zapraszam na rozdział.

10 rzeczy których PRAWDOPODOBNIE nie wiesz o Harrym Potterze:

1. W filmie oczy Harry'ego nie są tak zielone jak być powinny, ponieważ Daniel Radcliffe miał alergię na soczewki.

2. Żona Malfoya, którą możemy zobaczyć w ostatniej scenie, to Jade Olivia, która byłą jego prawdziwą dziewczyną.

3. Ponad 300 dziewczyn ubiegało się o rolę Cho Chang.

4. Aktorzy, którzy grali śmierciożerców mieli maski ze swoim własnym odlewem twarzy.

5. Ian McKellen (Gandalf z Władcy Pierścieni i Hobbita) otrzymał propozycję zagrania roli Dumbledore'a, ale ostatecznie ją odrzucił.

6. 40 kociaków, których ruchome portrety wisiały w gabinecie Dolores Umbridge, po odegraniu "roli" zostało oddanych do adopcji.

7.W związku z tym, że w filmie gra mnóstwo dzieci, na planie codziennie miał dyżur dentysta-protetyk, który na bieżąco uzupełniał wypadające dzieciakom mleczaki.

8. Na początku to Steven Spielberg miał być reżyserem Harrego Pottera, jednak jego pomysł by stworzyć animację nie spodobał się producentom.

9.Początkowo to Helen McCrory miała zagrać Bellatrix Lestrange, ale zaszła w ciążę i rola przypadła Helenie Boham Carter. Ostatecznie McCrory została matką Malfoya w następnych filmach o Harrym. 

10. W  kawiarni (chodzi o tą z Harry Potter i Insygnia Śmiercie, gdy Hermiona, Ron i Harry uciekają z wesela, a potem idą do tej kawiarni gdzie napadają na nich śmierociożery, jak nadal nie wiecie o cho chodzi to scena jest w mediach) na ścianie wisi plakat spektaklu "Equus" w której grał Daniel Radcliff.

FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz