Johnny Orlando to 15 letni kanadyjczyk, który mimo swojego wieku ma tysiące fanek... Ale może wszystko od początku. 24 stycznia 2003 roku w Mississauga na świat przyszedł mały Johnny. Nie był on jedynym dzieckiem Dale i Meredith Orlando, ponieważ ma 3 siostry(Maddie która ma 22 lata, Darian która ma 20 lat i Lauren która ma 14 lat).
Ma ok. 160 cm wzrostu, więc jest bardzo niski. Posiada także pięknego pieska którego nazwał Bentley i jest maltańczykiem. Jego ulubione kolory to: czerwony i czarny.
Johny w wieku 8 lat wypuścił na platformie internetowej Youtube swój pierwszy cover, za pomocą starszej siostry. Teledysk jest dość zabawny, a został stworzony z okazji Bożego Narodzenia. Johnny opublikował ten cover tak naprawdę dla rodziny i przyjaciół, ale z tygodnia na tydzień było coraz więcej wyświetleń. Oczywiście chłopak dalej tworzył covery, co zaowocowało liczną bazą fanów, którzy nazywają się ORLANDONATORS. Pod koniec 2015 roku jego poświęcenie i kontakt z fanami zaowocowało 18. miejscem na liście „Top 100 wpływowych".
Oprócz tego Johnny jest aktorem, na przykład możemy go obejrzeć w filmie "Total Eclipse" w którym gra Sam'a. Oprócz tego Orlando jest także aktorem głosowym i blogerem wideo.
W 2017 roku, a dokładniej września, Johnny Orlando w wywiadzie z Gabi Drzewiecką dla Dzień Dobry TVN, powiedział, że to właśnie w Polsce, w Warszawskim Torwarze zagrał swój pierwszy, tak wielki arenowy koncert. A kiedy został zapytany czy poznał polskich fanów odpowiedział.
- Pamiętam, że na koncercie bawiłem się cudownie, było mnóstwo osób [...] Po koncercie fanki otoczyły nasz samochód, uchyliłem okno i wyciągnąłem rękę by im pomachać, a one mnie chwyciły i prawie wyciągnęły na zewnątrz - zaśmiał się, a po chwili dodał. - takie rzeczy nie dzieją się nigdzie indziej niż w Polsce, to cudowny kraj!"
Powiedział także:
"Polacy fani są niesamowici!"Hej z tej strony Wiktoria
Mam nadzieję, że się spodobało i nie przynudziłam😉
CZYTASZ
Fandoms
AcakBędziemy tu publikować historie, newsy itp o naszych idolach. Zamiast sławnych osób pojawią się także seriale! Celebryci: • Justin Bieber • Ariana Grande • Billie Eilish • Nicki Minaj • Troye Sivan • Little Mix • Magcon • Johnny Orlando • Bar...