Ariana Grande- Vogue Magazine i Merch.

61 7 0
                                    

Ostatnio świat obiegła informacja że nasza Ari będzie miała okładkę amerykańskiego Vogue Magazine.
Sama okładka będzie się prezentowała następująco:

Dużo osób twierdzi że jest zbyt obrobiona i na tym zdjęciu nie wygląda jak Ari

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dużo osób twierdzi że jest zbyt obrobiona i na tym zdjęciu nie wygląda jak Ari. Każdy może mieć swoją opinię, ale moim zdaniem na pewno nie wygląda gorzej niż Selena Gomez na Gali Met 2018, a nawet wygląda bardzo ładnie i naturalnie.
Jednak to nie wszystkie zdjęcia. Jest jeszcze kilka zdjęci które wyciekły, ale będą umieszczone na dole rozdziału.

Z tego co wiadomo w wywiadzie zostały poruszone ważne tematy, takie jak obecny stan zdrowia psychicznego Ari. Grande przyznała, że w okresie tworzenia swojego najnowszego albumu, była taka rozstrzęsiona śmiercią Mac'a Miller'a, i pozostałymi, smutnymi wydarzeniami z jej życia, że bardzo często, a nawet można powiedzieć że zawsze podczas tworzenia piosenek sięgała po alkohol, przez co nie pamięta kompletnie nic z tworzenia piosenek. Ari dokładnie powiedziała tak:

„- Jeśli mam być całkowicie szczera, nie pamiętam tych miesięcy z mojego życia, ponieważ byłam tak pijana i smutna, że nie przypominam sobie, jak zaczęło i zakończyło się nagrywanie płyty. I jak nagle znalazło się na niej 10 kawałków".

Na resztę wywiadu musimy poczekać.

Kolejną rzeczą jaką przyniosła współpraca z magazynem Vogue jest teledysk/wizualizacja do piosenki „In My Head". Możecie to obejrzeć na kanale Vogue w serwisie YouTube.

Teraz może przejdźmy do innej części tego rozdziału, a mianowicie do merchu Thank u, Next w sklepach H&M.

Na chwilę obecną nie jest on dostępny we wszystkich salonach, więc za nim pojedziecie z zamiarem kupna to lepiej zadzwońcie do salonu w galerii do której się wybieracie i zapytajcie czy są ubrania ze sklepu Ariany Grande, albo coś w tym stylu. Ja zadzwoniłam z takim pytaniem do 4 salonów i wszyscy ogarnęli o co chodzi, więc wcale nie jest powiedziane że musicie znać kod produktu.

Jeśli jednak jedziecie na własną rękę, bez dzwonienia, to na samym początku zajrzyjcie do działu Divided, bo tam przeważnie się one znajdują.

Oto produkty które na chwilę obecną i niedługo możecie znaleźć w salonach I na stronie H&M:

Body Thank u, next 50zł

Body Thank u, next 50zł

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz