13 powodów - różnice między serialem, a książką

87 11 1
                                    

Hejka! Tutaj znowu Zuza  i witam was w kolejną trzynasto powodową sobotę. Dzisiejszy temat to różnica między książka, a serialem. Nie przedłużając zapraszam!

1 TECHNOLOGIA

Książka została napisana w 2007 roku, gdzie Facebook oraz inne portale społecznościowe nie wpłynęły na dezycję nastolatki.

W serialu przez Internet Hannah czuła się coraz gorzej i wpływało to na jej psychikę.

2 WYSŁUCHANIE KASET

Clay w książce wysłuchał wszystkich kaset w jedną noc.

Cały sezon 1 i jego 13 odcinków opierało się na powolnym wysłuchiwaniu kaset przez Jensena, dlatego jeżeli was to denerwuje zachęcam do przeczytania książki.

3 HALUCYNACJE

Jeżeli oglądaliście tylko serial, to doskonale wiecie, że nastolatek miewał halucynacje, w których widział samobójczyni.

W książce natomiast nic takiego nie miało miejsca.

4 KOLEJNOŚĆ TAŚM

W książce Clay jest 9 powodem.

W serialu zupełnie innym.

5 SAMOBÓJSTWO

W 1 sezonie Hannah podcina sobie żyły w wannie.

W książce połyka tabletki.

6 INNE IMIĘ

W serialu cheerleaderka ma na imię Sheri.

W książce Jenny Kurtz.

7 PROCES

W książce państwo Bakerowie nie pozywają szkoły.

W serialu ma to miejsce, ponieważ cały 2 sezon opiera się właśnie na procesie.

8 PRZYJAŹŃ

W książce Clay i Hannah nie są przyjaciółmi. Jedynie znajomymi z pracy.

W serialu natomiast wszystko jest odwrotnie. Nastolatkowie się przyjaźnią, co później rodzi się w mocne uczucie.

Na tym skończymy ten rozdział. W komentarzach napiszcie mi, co byście chcieli zobaczyć za tydzień. Widzimy się w kolejną sobotę.

~ Zuza

FandomsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz