|harmadik|

4.8K 159 3
                                    

"...indultam volna a lépcső felé, mikor megszólított."

R Y A N

4th of May

Saturday

-Melyik suliba jársz?-kérdeztem.

-Toronto High School.-mondta.

-Hogy-hogy nem láttalak eddig?-kérdeztem.

-Nem tudom.-mondta.

-Na mindegy.-huppantam le a kanapéra, majd bekapcsoltam a tv-t, Liza meg felment Rileyhoz.

Elég szép lány ez a Liza. Jézus mi ütött belém.

♡♡♡

Dél körül hazajöttek anyáék és végre Lizáék is lejöttek. Addig csak annyira jöttek le, hogy Liza tízórait adjon Rileynak. Miután megjöttek,még beszéltek egy kicsit Lizával, majd a lány hazament. Pedig én örültem volna, ha még marad. Jesszus mi van velem?

♡♡♡

6th of May

Monday

Reggel az ébresztő idegesítő hangjára keltem. Felültem az ágyban, majd beletúrtam a hajamba.

♡♡♡

A suliban nem történt semmi azon kívül, hogy Courtney egész nap a nyakamon lógott, egyszerűen nem tudtam levakarni. És láttam Lizát. Éppen akkor ment be, amikor megálltam a suli előtt a kocsimmal.

♡♡♡

2 körül hazaértem a suliból.

Ma nem volt semmi dolgom délután, nem volt edzés, és nem volt aktuális lány se. Szombat óta nem voltam nővel.

Liza miatt. Pedig nem is ismerem őt. Mégsem visz rá a lélek, hogy újjabb nővel legyek.

Nemsokkal később megjött Liza Rileyval, ugyanis ő hozta el az oviból.

𝑩𝒂𝒃𝒚𝒔𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 - befejezetlenWhere stories live. Discover now