"...-Legyünk csak barátok!- mondtam és kiszálltam a kocsiból."
R Y A N
12th of May
Sunday
Teljesen ledöbbentem Liza kijelentésétől. Barátok?
Szerettem volna megismerni és randira hívni.
Nem tudtam sokáig gondolkodni ezen, ugyanis megcsörrent a telefonom. Jacob hívott.-Csá haver, felkeltek a srácok, jössz rendet rakni?- kérdezte. Ez nálunk mindig szokás volt, a bulik másnapján mindig elmentünk a helyszínre, feltakarítottunk, majd este hülyülve józanodtunk.
-Persze, megyek- mondtam és Jacob mondott még valamit, de azt már nem hallottam. Elmerültem a gondolataimban. Már csak annyit hallottam, hogy Jake leteszi. /a Jake a Jacob becézése-szerk./
E L I Z A B E T H
-Te barát zónáztad Ryan-t?!- kérdezte Dodo a facetime-on, míg Tiff még mindig döbbenten meredt maga elé.-Nem volt más választásom, megtettem mielőtt elutasított volna- válaszoltam, hangomból hallani lehetett egy csipetnyi szomorúságot.
-Honnan veszed, hogy elutasított volna?- szólalt meg most először Tiffanny.
-Elég ha rám néz, úgy nézek ki, mint egy krumpli- mondtam elkeseredetten- Nem vagyok neki elég jó- jelentettem ki.
-Úristen, hagyd már abba ezt a krumpli maszlagot, gyönyörű vagy és ezt Ryan is tudja- próbált meggyőzni Dorothy -Ha meg nem tudja, akkor nem érdemel meg.- közölte.
Ezután nem is beszéltünk többet erről, aminek örültem. Megtárgyaltuk még Jack-et és William-et, majd elköszöntünk. Egész délután lustultam és netflixeztem.
♡♡♡
-Na és, jó volt a buli?- kérdezte Cassie vacsora közben.-Aha, randira hívtak- csúszott ki a számon.
-Mi?! Kicsoda?!- örült meg a húgom.
-Jött egy új srác a suliba, találkoztunk a partin, beszélgettünk és elhívott- válaszoltam.
-Hogy hívják?- húzta elő a telefonját és nyitotta meg az instagramot.
-Most te le akarod csekkolni?- tudakoltam, meglepődve.
-Persze, a nővérem randizni fog, alap, hogy lecsekkolom a srácot- felelte -Na szóval, mi a neve?- faggatott.
-Mason Campbell- válaszoltam sóhajtva, Cassie meg már kereste is. Kiváncsi voltam, úgyhogy odahajoltam én is a telefonja felé.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝑩𝒂𝒃𝒚𝒔𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 - befejezetlen
Romansa"𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒎𝒚 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔" "-El sem hiszed mennyit vártam erre- súgta ajkaimra." Egymás ellentétei voltak, mégis meg volt köztük a szikra. /helyenként trágár beszéd és 14+ tartalom/ #1 girlxboy #1 babysitter 2018©doy...