"...vitatkoztam tovább."
E L I Z A B E T H
9th of May
Thursday
Mivel Dorothy még mindig beteg egyedül kellett mennem suliba.
♡♡♡
Épp jöttem ki utolsó óráról ujjongva, hogy vége mára a sulinak, mikor egyszercsak a semmiből Courtney jelent meg és a hajamnál fogva elkezdett ráncigálni a női mosdó felé.
-Áuu Courtney ez fáj, hagyd abba...normális vagy?-kérdeztem a hajhagymáimat masszírozva a női mosdóban, miután elengedett.
-Azonnal leszállsz Ryan-ről te kis ribanc, ő csakis az enyém!-kiabálta majd felpofozott.
Az arcomhoz kaptam és mikor elvettem a kezem, konstantáltam, hogy felszakadt a szám.
-Semmi közöm Ryan-hez-mondtam mire hajamhoz kapott, magához szorított, majd a fülembe suttogott.
-Ez maradjon is így, különben pokollá teszem az életed-sziszegte, majd elengedte a hajam és kitipegett a mosdóból.
A tükörbe néztem és szabályosan megijedtem magamtól. Hajam kócos volt, az a kevéske sminkem elfolyt és a szám sarkában vér volt.
Ujjaimmal gyorsan átfésültem a hajamat, sminkemet letöröltem egy zsepivel és a vért lemostam a számról, majd kisiettem a mosdóból, hisz Riley-ért kellett mennem az oviba.
Nem értem Courtney-t. Úgy sem érdeklem Ryan-t.
♡♡♡
Miután hazaértem Riley-éktól és beléptem az ajtón, imádkoztam, hogy anya ne legyen itthon és a hugom fent legyen. De nem volt szerencsém. Ugyan anya nem volt itthon, a húgom lent ült a nappaliban és tanult. Próbáltam észrevétlenül felsurranni, de nem sikerült.
-Állj csak meg!-szólt, mire sóhajtva megálltam neki háttal.
-Fordulj meg!-mondta, én meg takargatva az arcomat megfordultam, ám Cassie így is meglátta a sebemet.
-Azt meg ki csinálta?!-kérdezte, majd újra megszólalt mivel nem kapott választ.
-Eli ki csinálta?-erre már kénytelen voltam megszólalni.
-Courtney Cox-mondtam.
-Na most szépen leülsz és elmeselsz mindent-mondta, mire leültem mellé és mesélni kezdtem.
_____________________
Baromi sok kihagyás után, de itt van a rész. Tudom erre már nincs mentség, de egyszerűen nem volt ihletem és felújítottuk a lakást és egy olyan házban éltünk másfél hónapig, ahol nincs wifi. Úgyhogy igen, sajnálom és megígérem mostantól aktív leszek és hetente lesz legalább egy rész, de addig is.
Mit gondoltok Courtney-ról?
YOU ARE READING
𝑩𝒂𝒃𝒚𝒔𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 - befejezetlen
Romance"𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒎𝒚 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔" "-El sem hiszed mennyit vártam erre- súgta ajkaimra." Egymás ellentétei voltak, mégis meg volt köztük a szikra. /helyenként trágár beszéd és 14+ tartalom/ #1 girlxboy #1 babysitter 2018©doy...