|tizenkettedik|

3.2K 99 15
                                    

"...Mit csinál ez a faszkalap Liza-val?"

E L I Z A B E T H

11th of May

Saturday

Ryan toppant be a szobába, ami miatt akaratlanul is eltávolodtam Mason-től. Ryan-re néztem és azt hiszem dühöt láttam a szemében. Ne képzelj bele többet a dolgokba Elizabeth!

-Na, játszunk valamit!- szólalt meg Jacob, megtörve a csendet -Én még soha?- kérdezte és mindenki helyeselni kezdett.

-Jó, kezdem én- mondta Jacob -Én még soha nem voltam letartóztatva- mondta, mire Ethan és Alex felröhögött és beleittak a sörükbe.

-Én jövök. Én még soha nem szakítottam sms-ben- szólalt meg Dodo. Ethan, Josh és Mason ittak. Még nem volt kapcsolatom, de szerintem elég nagy bunkóság sms-ben szakítani valakivel.

Ez így ment még egy darabig, aztán kezdtünk szét széledni. A lányokkal lementünk táncolni, de útközben Josh a kezünkbe nyomott még egy pohárka vodkát. És képszakadás.

R Y A N

Lementem Liza-ek után, és már csak annyit láttam, hogy Liza lehúzott egy vodkát. Ha nem rohanok oda és kapom el Liza-t, akkor a földön végezte volna, széttaposva. Felkaptam menyasszony pózba, majd kisétáltam a házból, egyenesen a kocsimhoz. Betettem az anyós ülésre, mivel nem tudtam, hogy hol lakik Liza, ezért hozzánk vittem.

Mikor hazaértünk, a szüleim és Riley már rég aludtak. Felvittem Liza-t a szobámba és letettem az ágyamra. Megpróbáltam úgy levenni a felsőjét, hogy ne nézzek oda, de egyszerűen nem tudtam nem észrevenni azt a fekete csipke melltartót, amiben olyan eszméletlenül nézett ki. Ráadtam az egyik pólómat, ami jócskán leért a combjáig és levettem a farmerját. Tetszett rajta a ruhám.

Betakartam, majd boxerre vetkőztem és lefeküdtem a szobámban lévő kanapéra. Szívesen befeküdtem volna mellé és átkaroltam volna, de nem akartam tolakodó lenni.

Nem akartam kihasználni azt, hogy nincs magánál. Azt akartam, hogy majd ő kérjen meg arra a jövőben, hogy karoljam át és védelmezzem.

Körülbelül 1 órával később, arra keltem fel, hogy Liza rosszul volt. Gyorsan kivezettem a szobámhoz tartozó fürdőbe. A wc felé hajolt és elkezdte kiadni magából az a sok alkoholt, amit a bulin megivott. Megfogtam a haját, majd mikor végzett, adtam neki egy használatlan fogkefét és kimentem. Nem sokkal később kijött a fürdőből és abban a pillanatban be is dőlt az ágyba.

Én nem aludtam. Liza-ra figyeltem. Nehogy rosszul legyen megint.

12th of May

Sunday

Végül bealudtam néhány órára. Arra keltem, hogy egy kis hercegnő -név szerint Riley- szaladt be a szobámba és egyenesen rám ugrott. Lizat nem vette észre.

-Jó reggelt, hercegnőm!- öleltem magamhoz kishúgomat.

-Jó reggelt Ryan- mondta még kicsit álmosan, miközben hozzám bújt.

-Miért vagy fent ilyen korán, ha még álmos vagy?- kérdeztem tőle és megpusziltam.

-Azért kisfiam, mert már egyáltalán nincs korán. Fél tíz van.- jött be anya a szobámba és felkapta Riley-t.

-Gyere kicsim, felöltözünk- mondta, majd kisétált a szobámból Riley-val a kezében és már azt vitatták meg, hogy melyik hercegnős ruháját vegye fel Riley. Mielőtt kilépett volna a szobából, még visszaszólt:

-Üdvözlöm a barátnődet!- és ebben a pillanatban kelt fel Liza.

Megpróbálta felemelni a fejét, de valószínűleg eléggé fájt a feje a másnaposság miatt, ezért vissza is hanyatlott a párnára és felnyögött.

-Liza! Várj, hozok gyógyszert és vizet.- mondtam és lementem a konyhába, ahol apa olvasott újságot a reggeli kávéja mellet.

-Jó reggelt fiam- köszöntött és beleivott a koffein adagjába.

-Jó reggelt apa- mondtam, majd összeszedtem a gyógyszert és töltöttem egy pohár vizet.

-Másnapossági csomag, mi?- kérdezte és mikor bólintottam, elnevette magát.

Visszaslattyogtam Liza-hoz és a kezébe adtam a gyógyszert és a poharat. Miután lenyelte, felállt, majd mikor észrevette, hogy csak egy póló van rajta, elpirosodott.

-Kimegyek, te öltözz át.- mentem ki a szobából és megvártam, míg végzett. Lesétáltunk a lépcsőn és bementünk a konyhába, ahol már nem volt senki.

-Kérsz kávét?- kérdeztem tőle.

-Igen, köszi- szólalt meg rekedten. Iszonyatosan szexi volt.

Adtam neki egy bögre kávét, leültünk az asztalhoz és csendben megittuk a kávénkat.

E L I Z A B E T H

Nagyon kínosan éreztem magam Ryan-éknél. Szégyelltem, hogy éjjel úgy látott.

-Gyere, hazaviszlek- jelentette ki.

-Igazán nincs szükség rá, haza találok egyedül is- ellenkeztem.

-Nem, nem igenis hazaviszlek- mondta és nem engedett. Kimentünk és beszálltunk a fekete Range Roverjébe. Az út csendben telt, de nem kínos volt, hanem kellemes. Csak az törte meg a csendet, míg elnavigáltam a házunkhoz.

Mikor megérkeztünk, nem szálltam ki, úgy éreztem még meg kell beszélnünk néhány dolgot. Első sorban, azt, hogy mi volt az a tánc tegnap este.

-Ühmm, sajnálom a történteket, nem akartam gondot okozni- mondtam bűnbánóan. Szégyeltem magam.

-Ne sajnálkozz, túl sokat ittál, rosszul lettél és én segítettem, ennyi- próbált megnyugtatni, ennek ellenére még mindig rosszul éreztem magam.

-Köszönöm, mindent- köszöntem meg.

-Semmiség- válaszolta. Egy ideig csendben ültünk, mikor úgy döntöttem rákérdezek a táncra. Most vagy soha.

-Ryan..., mi van most köztünk? Mármint a tánc miatt.- kezdtem el magyarázkodni. Tudtam, hogy el fog utasítani. Nem vagyok elég jó se neki, se másnak.

-Hááát...- kezdte el, de félbeszakítottam.

-Legyünk csak barátok!- mondtam és kiszálltam a kocsiból.

Itt van a rész.
Hát, őszítén szólva nem ez a legjobb rész, amit valaha írtam, de azért remélem tetszik nektek.

Mit szóltok Liza döntéséhez?

doyoukissme

𝑩𝒂𝒃𝒚𝒔𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 - befejezetlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang