|negyedik|

4.6K 164 4
                                    

"...Nemsokkal később megjött Liza Riley-val, ugyanis ő hozta el az oviból."

R Y A N

6th of May

Monday

Ahogy hazajöttek Liza lefektette Rileyt, majd lejött. Leült a kanapéra mellém. Kínos csönd telepedett ránk, csak a tv halk hangját lehetett hallani.

-Én ezt nem bírom- fordultam felé, mire rámnézett -Ismerjük meg egymást, ha már mostantól te fogsz vigyázni a hugomra.-mondtam.

-J-jó.-válaszolt dadogva.

-Oké akkor...mi a kedvenc színed?-kérdeztem.

-Mmm nem is tudom...talááán...a fekete. Neked?-kérdezte.

-Nekem is az.-bólogattam.

-Mi a kevenc filmed?-kérdeztem.

És ez így ment addig amíg Riley fel nem ébredt. Kiderült, hogy van néhány dolog ami közös bennünk. Például nem szereti a romantikus filmeket -pont, mint én-, viszont imádja a sci-fiket, az akció- és a horror filmeket.

♡♡♡

7th of May

Tuesday

Éppen Jack-kel sétáltunk át az udvaron egyenesen a suli jégcsarnokába hokiedzésre amíg beszélgettünk:

-Hallod, mostanában nem láttalak nővel,van ennek különösebb oka?-kérdezte.

-Mmm nem nincs-füllentettem.

-Naa ne hazudj!-nevetett fel.

-Jó oké, van egy lány-mondtam.

-Úúú Ryan Smith leragad egy csajnál?- cukkolt.

-Te beszélsz? Tudtommal most te is le vagy ragadva.-mondtam.

-Nem iiiiis-ellenkezett, de engem nem tudott átverni.

-Na! Ki a csaj?-kérdeztem.

-Dorothy Fox-mondta kicsit elpirulva.

-Hallod, ő Liza legjobb barátnője.-mondtam hirtelen felindulásból.

-Há! Szóval Liza az.-mondta és ekkor jöttem rá, hogy most buktattam le magam.

𝑩𝒂𝒃𝒚𝒔𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 - befejezetlenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora