Multimadya: Eliz Kaya
Okumaya başlamadan önce kitaba başladığınız tarihi yazın lütfen💙
***
Elimde kahve kupamla dün yapmış olduğum kurabiyelerimle penceremin önüne geçtim. Gökyüzü gecenin karanlığında bir kere daha aydınlanırken kahvemden bir yudum aldım ve sigaramı yaktım.
Aaaa bu arada kendimi size tanıtmadım. Ben Eliz Kaya. Annemi babamı bir trafik kazasında 3 yıl önce kaybettim. Onlardan başka da kimsem yok. Uğruna canımı verebileceğim adam tarafından terkedildim.
Sebep? Sebep ne biliyomusunuz? 2 yıl boyunca sevgili olmamıza rağmen beni tanıyamamış ne kadar da inandırıcı... Neyse saygı duydum ona.. Sustum. Her zamanki gibi sustum.. Ailemden sonra hiçbir akrabamla görüşmedim çıkarcı pislik insanlarla hayatımı devam ettiremezdim çünkü.
Annemin ve babamın miraslarını kendi üzerime aldım ve gittim Çok uzaklara.. İstanbula yerleştim. Üniversite mezunu olmama rağmen kendi mesleğimi yapmadım ve hayalimdeki gibi cafe&bistro tarzı bir mekan açtım.
Şimdi nerdemiyim? İnsanlar tarafından kimi zaman imrenilen kıskanılan, kimi zamanda soğuk nevalenin teki oluyorum.Kahvemden bir yudum daha alırken penceremdeki yağmur damlalarını izliyodum. Yağmur.. Çok fazla insan sevmesede yağmuru çok seviyorum. İnsana kendini özgür hissettiriyor kimseye hesap vermek zorunda değilsin kimsenin dırdırını çekmek zorunda değilsin.
Kahvemden bir yudum daha alırken aklıma yine o geliyor.Kenan.. 2 yılım ilkim herşeyim.. Özleminden yanıp kavrulduğum o kadar çabalarıma rağmen bana dönmeyişi.. Sevgi aşk var diyosunuz ya hani.. Yok öyle birşey kardeşim. Aşk yoktur. Sevgi yoktur. Değer vermek, merhamet göstermek, birinle derdini paylaşmak diye bişey yoktur. Benim için en azından.. Ben bu duyguların olmadığını 5 yıl önce öğrendim.
2015 28 Mayıs benim doğum günüm. Yeni hayatıma başladığım gün. Annemin babamın öldüğü 1 ay sonrasında canımdan ayrılışımın günü.
Yalnızım yalnız olmayada devam edeceğim...Yine düşüncelere dalmışken kahvemin soğuduğunu gördüm ve yağan yağmura son kez bakıp mutfağa gittim. Kupamı sudan geçirip bulaşık makinesine attım. Saat 2 'ye geliyordu ve ben hala uyumamıştım.
Sabah erken kalkıp Nirvana' yı açmam gerekiyor. (Nirvana kafenin ismi)
Odama gidip geceliklerimi giyip dişlerimi fırçaladım ve yatağa girdim. Yarın kafede yapıcaklarımı aklımdan geçirirken uykuma daldım....Eveeeeeet. Merhabalaaar! Bu benim ilk kitabım ve okumanızı çok istiyorum..
Şimdiden okuyup okumayan herkese teşekkür ederim..
Sizi seviyorum sağlıcakla kalın 😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİRVANA
RomanceKimi kalır, kimi gider, Bu hikayede kim kalıp kimin bittiği meçhul.. Adam sevdiğini sandı.. Kadın sevmekten bitap düştü.. Adam gitti , Kadın kaldı.. Adam korkak, adam kaçak.. Kadın ... Kadın mı ? Kadın herşeye rağmen ayakta . Ailesini bi trafik kaz...