.7

5.6K 675 410
                                    

Kapşonlusunun cebindeki aynayı parmağıyla okşayarak Hyunjin'in sınıfına yürüdü. Kendisinden bir yaş büyüktü, bu yüzden ona Hyunjin Sunbae demesi gerekiyordu. Bunu sıra arkadaşından öğrenmişti. Kapının önünde durdu ve kalp atışlarını düzene sokmaya çalıştı. İçeriye göz attı. Fizik öğretmeni Bay Kang Jiseok çantasını toplamış kapıya doğru yürüyordu. Felix eğildi ve ona selam verdi. Daha sonra içeriye bakınmaya devam etti.

Hyunjin'i gördüğünde olduğu yerde donakaldı. Saçları, gözlerinin ışıltısı, gülüşü, sesi... o kadar mükemmeldi ki. Acaba onunla aynı sınıfta olsa nasıl hissed-

"Ne dikiliyorsun kapıda beyinsiz!?" Kapıdan çıkanların ona omuz atmasıyla kendine geldi. Buraya gelmesinin bir sebebi vardı.

"Ö-özür dilerim."

Bu bağırışma Hyunjin'in dikkatini çekmişti.

"Alt sınıflara nazik davran Jisung." Çantasını aldı ve kapıya ilerledi. Felix'in yanında durdu ve gülümseyerek saçlarını düzeltti.

"Bir sorun mu var Felix? Yardım edilecek bir şey?"

"Y-yok. S-sadece önünden geçerken b-bakayım dedim. Gö-görüşürüz." Arkasını dönmüş sınıftan çıkıyordu ki gömleğinin yakasından tutulmasıyla arkaya savruldu. Biri onu yavru kedi yakalar gibi tutmuştu. Neye uğradığını şaşırarak arkasını döndü.

"Hyunjin-ah, bu şirin şeyi tanıyor musun? Uwaa~~ Çilleri de var." dedi neredeyse kendisiyle aynı boyda olan kısa çocuk.

Hyunjin onun kolunu tutup yakasından çekti, hoşuna gitmemişti ve bu yüzünden anlaşılıyordu. Genç göz devirdi. Hyunjin, sınıf arkadaşını yakasından yakalamıştı ki Felix daha fazla oyalanmadı ve koşarak uzaklaştı. Onu tutan çocuğun seslendiğini duydu. Korkutucuydu.

"Changbin ben, daha sonra seni bulurum güzellik!" 

Ne kadar ruh hastası varsa onu buluyordu zaten. Lanetliydi.

---

Changbin'siz olur mu :Dd

Arcane //Hyun-LixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin