.18

5K 611 237
                                    

changdarkbin: Hey

hwhyunjin: ?

changdarkbin: Şu transfer öğrenci ile hangi sıfatla görüşüyorsunuz? Arkadaş? Tanıdık? Sevgili? Flört?

hwhyunjin: Hayırdır?

changdarkbin: Gözüme kestirdim. Eğer boştaysa, sorunsuz bir şekilde alacağım.

hwhyunjin: Diyelim ki dolu. Ne yapabilirsin ki?

changdarkbin: Savaşırım.

hwhyunjin: Kazanabileceğini mi sanıyorsun?

changdarkbin: Demek ki dolu. Platonik misin yoksa? :dd

hwhyunjin: Changbin. Ellerini onun üzerinden çekiyorsun.

changdarkbin: Diyelim ki çekmedim. Ne yapabilirsin ki? ;)

hwhyunjin: O seni seçmez.

changdarkbin: Görelim bakalım.

hwhyunjin: Çocuğun hayatını zorlaştırma. Seni seçmez. Onu korkutuyorsun.

changdarkbin: Onunla benim hakkımda mı konuştunuz? Vay be! Beni rakip olarak görüyorsun.

changdarkbin: Şeref duydum. :)

hwhyunjin: Yüzsüz olmana rağmen birkaç dakikada 3 farklı emoji attın. Şaşırtıcı.

changdarkbin: Ha ha ha. Ne güzel laf soktun öyle.

hwhyunjin: Başka şeyleri de güzel sokarım.

changdarkbin: O konuda benimle yarışamazsın. Gerçi, yarışacağımız başka bir şey var zaten.

hwhyunjin: Kazananın belli olduğu bir yarışma.

changdarkbin: Göreceğiz.

Hyunjin aynada saçını düzeltti. Bu akşam bu işi bitirecekti. Changbin'e Felix'i vermeyi geç, kalemini bile emanet etmezdi. Felix onun narin meleğiydi. Çok masumdu. Işık saçıyordu. Changbin onun ışığını soğurabilirdi. Bunu istemiyordu.

---

düzenleme notu: bunlar instagram gibi bir yerden konuştukları için nickname'leri var

Arcane //Hyun-LixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin