"Yah! Aşk kuşları!" Restorandaki bütün gözler kapıda dikilen emo tipli çocuğa dönmüştü. Hyunjin ve Felix göz devirdi. Hyunjin daha açıklama fırsatı bulamadan Felix'le aşk kuşu olmuştu.
"Gidelim. Bu ayarsız şimdi olay falan çıkarır, rezil olmayalım." dedi Hyunjin. Hamburgerleri paket yaptırdı. Bir poşete koydurdu ve poşeti aldı.
"Siz beni görmezden mi geliyorsunuz?" dedi sinirle Changbin.
Felix Hyunjin'e dönüp sordu. "Öyle mi yapıyoruz?" Hyunjin başını sallayarak onayladı.
Bu sefer Changbin'e döndü. "Öyle yapıyormuşuz."
Changbin çilli çocuğun yanına yaklaşıp kısık sesle konuştu. "Yakışıklılar yalan söyler. Sözümü dinlemediğin için kalbin çok kırılacak." Geri çekildi ve restorandan çıktı. Felix şüpheyle Hyunjin'e baktı. Kendisine hangi konuda yalan söyleyecekti ki? Artık onun sevgilisi değil miydi? Sevgililer birbirine yalan söylemezdi ki.
Ancak Changbin, Hyunjin'in dert ettiği son şeydi o an. Yanlışlıkla Felix'le çıkmaya başlamıştı. Bunun iyi- kötü yönlerini düşünmeye çalışıyordu. Onunla sevgili olmanın şirinliği gibi şeyler aklını öyle bir çelmişti ki, Arcane olduğu gerçeğinin üzerini örtmüştü. Numara işini hallettiği sürece iki kişi gibi davranmaya devam edebilirdi.
En azından bunun sorun olmayacağını düşünmek işine geliyordu.
---
sıçtık sıvayacağız hadi bakalım
gece gece bölüm yayınlayan da ne bileyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arcane //Hyun-Lix
Short Storyfelixlee: Hey Unknown! Unknown: Bana Arcane de. "Hwang Hyunjin + Lee Felix" *Arcane: sır, gizem, sadece birkaç kişi tarafından bilinen*