.34

3.6K 410 90
                                    

Arcane: bugün seni kantinde gördüm

felixlee: Sanki çok tuhaf bir şey... Aynı okuldayız ve tenefüslerin yarısını kantinde geçiriyorum.

Arcane: Teneffüs**

Arcane: Changbin sizinle oturuyordu.

Arcane: Artık Hyunjin'den hoşlanmıyor olabilirsin ama en azından şimdiden Changbin'le görüşmeye başlama.

felixlee: Hyunjin'den hoşlanmadığımı bir an bile söylemedim.

felixlee: Onu çok seviyorum.

felixlee: Ama artık ona güvenemem.

felixlee: Onca ay... Gözümün içine baka baka yalan söyledi...

felixlee: Ve buna rağmen onu seviyorum. Nasıl canımın yandığını tahmin edebiliyor musun?

felixlee: Daha fazla konuşmak istemiyorum Arcane...

felixlee: Konuşmak istiyorsan karşıma çık. Korkağın teki gibi kendini gizleyip bana farklı bir numaradan mesaj atma.

Arcane: Felix... (Bu mesaj gönderilemedi!)

-----

Arcane: Selam

chenlele: Numaranız kayıtlı değil. Kimsiniz acaba?

Arcane: Bana Arcane diyebilirsin. Felix'in arkadaşıyım.

chenlele: YUH ARCANE'LE Mİ KONUSUYORUM SU AN CİDDEN

chenlele: ADİNİ O KADAE CKK DUYDUM Kİ ASUEİ HEYECANLANDİM SU AN

chenlele: Ayrica senden nefret ediyorum

Arcane: Evet korkağım falan filan ama yardımın gerek.

Arcane: Felix ile konuşmam gerekiyor.

----

normalde sonraki bölüm son olacaktı ama işler degisti. çok hızlı olsun bitsin istemiyorum.

şuranın altına felix neden affetmeli ya da neden affetmemeli, düşüncelerinizi yazar misiniz? belki sonu degistiririm :333

şuraya da hyunjin neden söylemedi, onun hakkındaki fikirlerinizi yazar misiniz? "neden söylemiyor" diye bir sürü yorum gördüm ve okuyuculardan buna cevap verebilecek biri var mi merak ediyorum.

Arcane //Hyun-LixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin